Inge > Sinds Manuel back is, gaat het hard he Sta er ook een beetje van te kijken
Manuel > met mij gaat het heb inmiddels een leuke vriend getroffen en ga daar in september mee trouwen. Wonen nu al ruim een jaar samen. Ben inmiddels van brabant verhuisd naar het eiland Hoeksche Waard. Maar gaat goed hier zo. Fijn om te horen dat het ook goed met jouw gaat.
OB, ik snap wat je bedoeld, dat het niet zo’n moeite was geweest af en toe even langs te ‘wippen’, ik geef je 100% gelijk. Maar ja, zoals gezegd ik was zo in to the family daar dat ik eigenlijk niets meer wou, zeg maar, klinkt gek maar zo was het wel…. tot dat…
De BMW heb ik toen aan mijn broer verkocht voor 8000 Ja, verlies geleden maar ja, het is niet erg, en bovendien hij heeft hem nog steeds en zorgt er goed voor.
Wat ik in Haarlem doe is scripts (elektronische formulieren die de communicators gebruiken om de opdrachten uit te voeren aan de telefoon) ‘bouwen’ voor een callcenter, opdrachten komen binnen, ik heb dan gesprekken met de klanten en vertaal hun wensen naar het scherm toe ook zorg ik voor de databases met honderdduizenden klantgegevens (waaronder die van alle Tros leden in Nederland), ook beheer ik verscheidene applicaties en breidt ik deze uit, daarnaast help ik regelmatig mee met probleempjes op de werkvloer en het netwerk. Verschillende dingen dus, dat houdt het nog leuk
Die forummers lijst Leuk, met sommigen heb ik nog verhitte discussies gehad hier tot het punt dat ze volgens mij zo boos werden dat ze wegbleven, tsja that’s life Ik ga een discussie niet uit de weg.
i.i.g. tot zover mijn relaas Ik hoop i.d.d. dat Willem de oude forum naar boven kan halen én mijn Manuel M kan activeren, ik was/ben onder die naam toch Teambaas of zo Nu moet ik weer v.a. onderaan promotie maken zeg, wat een laaaaaange weg, maar het maakt niet uit, als Schumi het kan kan ik het ook
Ik ga arbeiten, fijne dag allemaal.
Ciao 4 now
bedankt voor je reactie,
Maakt een hoop duidelijk.
ik moet eerlijk gezegd zeggen dat ik wel eens heb gedacht, is het nu zoveel moeite om af en toe eens te laten weten hoe het met je is, maar ik begrijp nu de reden erachter.
Forummen kost wel veel tijd, en die tijd kun je ook nuttig besteden.
Tja die beemer, René vraagt er ook al naar, heb jij die nog goed kunnen verkopen ?
En vergeef me dat ik niet helemaal thuis ben in de IT, maar kun je uitleggen wat je taak als IT’er inhoudt ?
Die oude schijnwerpers kan ik nergens meer vinden, volgens mij staan die op het “oude “forum. Laatst geprobeerd om dat tevoorschijn te toveren maar dat lukte niet. Ook geformatteerd ??? door de redactie ? Miep weet jij waar dat staat ?
En je Nederlands is ook nog steeds prima!!! Ik ken veel slechtere voorbeelden van mensen die een tijdje weggeweest zijn. Pff, die kunnen het bijna niet meer!!
Ja, volgens mij leef ik nog ja :p
Nou het is leuk om te lezen dat er nog aan mij werd gedacht Ik moet zeggen, ik bezocht de site nog vrij regelmatig, maar dacht ‘als ik nu weer met het Forum begin raak ik eraan verslaafd en dan wordt Heidi boos’ ehehe :p maar ik was zo druk met ons leventje dat ik niet eens zin had om iets uitgebreids te doen, you know what I mean
Die schijnwerper was leuk ja, zou het ook nog wel een keer willen nalezen ik hoop dat ie ergens staat. Het was i.d.d. leuk en nog steeds, alleen i.d.d. wat stiller merk ik, maar ja, de F1 seizoen is nog niet begonnen he? Wat niet is kan nog komen
Ik vind het zelf ook ontzetten leuk om weer terug te zijn, al ligt mijn hart(je) toch wel in Alaska, aan het bevriezen.
Momenteel werk ik in Haarlem, als scripter/applicatie beheerder en ook wat systeembeheer. En mijn plan om weer naar de States te gaan is wel serieus moet ik zeggen, maar ik ga er geen haast meer mee maken, ik heb er enkele jaren gewoond. Het was echt een te gekke tijd, veel gezien, veel meegemaakt, de cultuur (Voor zover die er is) de mensen, het land de bureaucratie etc. Een enorme ervaring, maar toch trok Nederland nog steeds, niet zo gek als je bedenkt dat ik hier toch bijna 30 jaar heb gewoond voor ik daarnaartoe ging. Maar zoals gezegd, mijn hart ligt daar, haar hart ligt hier, dat zeggen wij tegen elkaar, ik ga zeker weer terug voor vakantie, dit jaar nog, waarschijnlijk in mei weer en misschien weer in september, en dan praten we weer verder over hoe het verder moet.
ehehehe, mijn avatar, dat is mijn moto voor dit jaar. Space-cakes maken, ik? Ik kan niet eens normaal koekjes maken, laat staan cakes of ollie bollen :p Als ik space-cake wil ga ik wel naar The Bulldog aan de Rembrandtplein :p (maar ik rook/drink nog steeds niet)
Howdoeeeeeeeeeeeee
EDIT: Jeetje, ik ben nog steeds goed in het gebruik van ‘teveel’ komma’s :d
Ik heb de afgelopen jaren nog wel eens gedacht aan je, en me afgevraagd hoe het met je zou zijn.
Moest (net als Maikel) terugdenken aan de schijnwerper (Is die nog ergens te lezen ??)waar jij een je vriendin in hebben gestaan, aan de Beemer 850 en aan de goede tijden die we ooit hadden.....( vandaar ook mijn draadje over de goeie ouwe tijd)
Leuk dat je hier weer rondhangt, het is een stuk stiller geworden in mijn beleving.
Wat voor werk doe je momenteel ? Hoe serieus zijn je plannen om toch weer naar de States te gaan ?
Greets Ollie Bollie
Ps. Begrijp ik uit je avatar dat je tegenwoordig space-cakes bakt ?
Niet in dit geval meer
Het ging trouwens idd met Fdisk, wanneer een hd 298 gb vrije ruimte toont kan je er vrijwel zeker van uitgaan dat 220 gb aan data verloren is gegaan. Maar ja, de aarde draait door.
er zijn wel programma’s op internet die je data kan tyerug halen ook al heb je ze geformateerd of fdisk er over heen gejaagd.
Niet in dit geval meer
Het ging trouwens idd met Fdisk, wanneer een hd 298 gb vrije ruimte toont kan je er vrijwel zeker van uitgaan dat 220 gb aan data verloren is gegaan. Maar ja, de aarde draait door.
Aloha Francis Dank je wel! Alles goed met jou hoop ik?
Ja PietPukje, Vista ziet er leuk uit maar is niet met alles compatibel, bij mij herkende hij de videokaart, netwerkkaart en scherm niet. En bovendien zat/zit er geen Outlook Express bij. Dus weer deraf gehaald. En trouwens, recovery had geen zin meer, ik had een keiharde Format uitgevoerd, echter niet alleen op mijn C partitie maar ook op de D partitie ik vrolijk weggaan denkend ‘komt wel goed’ kom ik terug zie ik één partitie en 298 gb vrij alles kwijt dus, sukkel!
Aaaah maar dat is een mooie reden om vroeg wakker te worden, toch?
Jawel, tis het mooiste geschenk wat je wensen kan.
manny4all - 25 February 2007 01:13 PM
Ja inderdaad
Gigantische zons ondergangen en opgangen daar, bijna beangstigend.
Ik heb helaas geen foto’s meer, met dank aan Vista
anders zou ik ze online zetten voor één ieder (en voor mezelf) maar ja
daar heb je recovery proggy’s voor, en vista heeft een 20 minuten hier gedraaid op mijn labtob, de draadloze netwerkkaart van usrobotics kon niet geinstalleerd worden dus was het heel snel bye bye vista.
Ja inderdaad
Gigantische zons ondergangen en opgangen daar, bijna beangstigend.
Ik heb helaas geen foto’s meer, met dank aan Vista
anders zou ik ze online zetten voor één ieder (en voor mezelf) maar ja
Manuel, was dat niet zo rond 2002 dat je naar Alaska verdween? Ik meen me te herinneren dat ik toen stage liep bij Scania toen je vertelde dat je wegging
Ja dat oeroude ding heb ik nog ja Ik zal het adres zo naar je pm’en.
Jij ook al studeren? Wat is er gebeurd me het goede oude ‘te vroeg van school gaan of geschopt worden en keihard aan het werk gaan op de boerderij, de supermarkt, de snackbar, de vuilwagen, de veegwagen, de kermis’ etc.?
PM van wie, Kimi?
En ja Miep, ik zal even kijken ... (kijkt) ... een e-mail om het ww te resetten, maar verder ontvang ik geen nieuwe op mijn hotmail.adres
ehehe, ja die is wel ‘vet’ ja, veel (trek)kracht, mooie geluid. En nee, kost niet heel veel vergeleken met de prijzen hier
Slaap lekker en veel plezier morgen!