Nou laat ik je dit beloven dan, ALS je binnen twee weken weer alles moet inpakken om uit je nieuwe huis(je) te vertrekken DAN help ik mee met verhuizen en zorg ik voor het eten etc.
Gaan we wel van uit he, dat we daar langer plezier van heb. Hoop niet binnen 2 weken weer alles in te moetn gaan pakken. heb wel wat beters te doen dan....
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
kom, ik ben wel een allochtoon maar niet één die van de pot gerukt is
ehehehe, verhuizen is veeeeeel leuker dan vakantie, daar heb je veeeeeeel langer plezier van, hoop ik tenminste
Nou Francis, en ik had nog wel de limousine willen huren voor jullie, en de bruidstaart willen betalen en jullie huwelijksreis naar de Bahama’s willen bekostigen, MAAR JA, als we niet komen, dan gaat dat feestje ook niet door
:p Grapje hoor!
je had best e.e.a. mogen regelen hoor, ook als je niet mag komen. Maar meeste van bovenstaande is al geregeld, behalve huwelijksreis, want daar zijn geen centjes meer voor (gaan nl. ook nog verhuizen van de zomer). Dus als je wilt...wat let je
Sculder > had ook niet serieus verwacht dat je een uitnodiging verwachtte
Nou Francis, en ik had nog wel de limousine willen huren voor jullie, en de bruidstaart willen betalen en jullie huwelijksreis naar de Bahama’s willen bekostigen, MAAR JA, als we niet komen, dan gaat dat feestje ook niet door
Inge > Sinds Manuel back is, gaat het hard he Sta er ook een beetje van te kijken
Manuel > met mij gaat het heb inmiddels een leuke vriend getroffen en ga daar in september mee trouwen. Wonen nu al ruim een jaar samen. Ben inmiddels van brabant verhuisd naar het eiland Hoeksche Waard. Maar gaat goed hier zo. Fijn om te horen dat het ook goed met jouw gaat.
Ooooooooooooh, kijk eens aan Love is in the air (again) Leuk Francis!! Goed om te ‘horen’ Zijn wij allen uigenodigd voor de bruiloft? Om een STUK (geen stukje) bruidstaart te komen verorberen met plastic vorkjes? Ik neem de servetten wel mee
Maar, nogmaals, érg leuk om te horen, mogen jullie voor altijd gelukkig zijn en denk erom, in voor én tegenspoed hé? Dus als hij een keertje niks wil doen maar alleen sport wil kijken, ach, denk maar zo ‘komt allemaal goed, hij houd van mij’
Hij sport kijken....hooguit darten, maar ik volg toch echt meer sport...maar ik vat um wel. En hij mag ook dingen alleen doen en zo. Hij zit veel achter de computer, ikke bijna niet meer. Maar is ook niet erg (soms wel, maar meestal niet), heb ook weer mijn eigen dingen. En uhh uitnodiging voor de grote dag....hebben wel een gastenlijstje, maar is niemand van crew
Inge > Sinds Manuel back is, gaat het hard he Sta er ook een beetje van te kijken
Manuel > met mij gaat het heb inmiddels een leuke vriend getroffen en ga daar in september mee trouwen. Wonen nu al ruim een jaar samen. Ben inmiddels van brabant verhuisd naar het eiland Hoeksche Waard. Maar gaat goed hier zo. Fijn om te horen dat het ook goed met jouw gaat.
Ooooooooooooh, kijk eens aan Love is in the air (again) Leuk Francis!! Goed om te ‘horen’ Zijn wij allen uigenodigd voor de bruiloft? Om een STUK (geen stukje) bruidstaart te komen verorberen met plastic vorkjes? Ik neem de servetten wel mee
Maar, nogmaals, érg leuk om te horen, mogen jullie voor altijd gelukkig zijn en denk erom, in voor én tegenspoed hé? Dus als hij een keertje niks wil doen maar alleen sport wil kijken, ach, denk maar zo ‘komt allemaal goed, hij houd van mij’
Nou, dat was lache!!
Ik ben niet meer benieuwd, dank jullie allen voor de ‘updates’ en aandacht, ik voel me werkelijk gevleid. Als ik kon zou ik jullie allen knuffelen, JA ook de heren, maar denk er niet teveel van.
Lieve administrator’tje, je mag dit best sluiten hoor. Of niet, wat u wilt
Ow ja...wat nog niet zo goed gaat is de belastingtelefoon te pakken te krijgen. Hang al ruim 7 minuten in de wacht. Moet nu toch niet lang meer duren...