En nu ik op mn laptop zit valt rechterkant van scherm weg en kan scherm ook niet links/rechts scrollen.
Dat ligt dan aan je laptop. Als ik het scherm hier verklein krijg ik gewoon een horizontale scrollbalk
Op maak van site is ook niet helemaal het zelfde.
Want nu heb ik op mn gewone pc rechts boven in Geavanceerd - Zoeken onder elkaar staan en dat heb ik links met in welk onderdeel ik zit ook in twee regels staan maar op mn laptop zet hij alles achter elkaar en past het dus niet.
Maar weet ook niet waar ik dat zou moeten wijzigen.
Vraagje. Ik heb mijn wachtwoord veranderd en nu moet ik telkens opnieuw inloggen om op het forum te komen,het hokje met inoggen bij elk bezoek is aangekruist.
Ik heb wat wijzigingen doorgevoerd waardoor de foutmelding nu niet meer voor zou moeten kunnen komen. Het had iets te maken met het feit dat als een post exact hetzelfde was als dat iemand eerder ook al geplaatst had in dat topic, dat die dan niet toegestaan wordt.
Als het goed is, moet dat nu wel toegestaan zijn en moet die melding niet meer voor komen.
En hab nog een opmerking als ie bier smile wil posten krijg ik de tong smile omdat bier smile is : proost: maar dan aan elkaar en tong smile is : p aan elkaar.
We kregen van verschillende mensen de mededeling dat ze een foutmelding kregen als ze probeerde te posten op het forum.
Ik ben ff op onderzoek uitgegaan en het schijnt voor te komen dat 2 mensen op precies hetzelfde moment posten, dat dan die foutmelding verschijnt.
Dit is voor ons wel op te lossen door een bepaalde instelling uit te zetten, maar eerst wil ik het toch nog even aan laten. Mocht het nou echt héél vaak voorkomen, laat het me dan weten, dan gaan we er wat aan doen.
Meldingen mogen wel in deze topic geplaatst worden.