toch is het weer hier nog goed opgeknapt na de middag, heb zelfs nog ff buiten gewerkt
Het was vanmorgen te triest voor woorden maar vanmiddag is het hier ook heel mooi geworden, het leek haast wel lente. Volgens Willem wordt het morgen maar liefst 15 graden! En laten wij nou net een dagje vrij hebben morgen....
Ollie Bollie...nu al of nu pas In december konden we niet afspreken met z’n allen. Iedereen had wel wat, dus dan maar januari
En met de duim...wond ziet er mooi uit, maar vriendlief gaat morgen toch maar naar de dokter voor de zekerheid. Krijgt de duim nog niet helemaal krom.
>Miep van harte gefeliciteerd met zoonlief ! ( ben nu wel benieuwd geworden hoe die 2
elkaar gevonden hebben ooit ?)
Dank u. Ze hebben elkaar leren kennen via internet. Ze deden beiden mee aan een computerspel, waar mensen van over de hele wereld aan mee doen en via het chatgedeelte kwamen ze met elkaar in contact en dat groeide uit tot meer. Ik vergeet iedere keer de naam van het spel
Het leuke is dat je dat direct voelt hè. Had ik bij Willem ook, het voelde meteen heel goed. Dat had ik nooit eerder bij iemand gevoeld en dat heb ik ook nooit meer bij iemand anders gevoeld. En dat wil ik ook niet, want ik wil lekker bij Willem blijven!
Idd, helemaal jezelf kunnen zijn. Dan denk ik terug aan de eerste keer dat Esmee hier was, 4 jaar terug. Toen zag ik voor het eerst Jelle totaal zichzelf zijn bij een ander. Toen wist ik al dat het goed zat tussen die twee.
Ik vind het alleen maar hartstikke leuk voor ze, er is toch niets mooier dan een fijne relatie? Iemand waarbij je helemaal jezelf kunt zijn en die je accepteert zoals je bent? En als ze dat kunnen bezegelen met een huwelijk, lekker doen!
Ja, dat is heel mooi. Het geeft mij ook wel wat hoop voor de asperger in mijn familie. Ik weet van dichtbij hoe ontzettend moeilijk dat kan zijn, zeker met relaties. Dus ja, respect
Ja, hun liefde is eigenlijk wel een krantenartikel waard. Toen wij te horen kregen dat hij een vorm van autisme had, hadden wij nooit kunnen bevroeden dat we 6 jaar later naar Amerika zouden afreizen om zijn huwelijk met een Amerikaanse bij te wonen. Gescheiden door een hele grote plas water en elkaar dan toch vinden.
Toen wij trouwden kregen we van mijn moeder een tegel met de tekst “Van het concert des levens krijgt niemand een program”. Nou, dat klopt aardig.
Oh spannend miep! Ben heel benieuwd hoor, dan wordt het natuurlijk een echte meneer Vind je het niet gek om hem in trouwpak te zien?
Nou, het is al een apart gevoel als je de uitnodiging voor het huwelijk onder ogen krijgt (in het engels), dan besef je dat het echt gaat gebeuren. En dan je jochie in net pak. Het worden emotionele tijden voor moedertje miep
10 februari is de grote dag in Amerika, dus het werd tijd voor een pak kopen en als echte hollanders natuurlijk even wachten op de uitverkoop
Dan mag je inderdaad opschieten. Ik weet nog wel toen mijn voormalige baas ging trouwen hij 1 a 2 dagen voor zijn trouwen nog zijn trouwschoenen moest kopen. Beter laat dan nooit
Om 00.00 uur miezerde het, zoals de hele avond al zo’n beetje. Toen we naar buiten gingen voor het vuurwerk regende het en daarna plensde het Het aansteeklont had het er ook moeilijk mee! En 5 minuten nadat wij binnen waren, was het droog…