Je hebt gelijk, dat was een leuke kleur. Viel goed op, was fris… Hopelijk maken ze er wel een mooie auto van met de nieuwe kleuren, maar rood/oranje komt natuurlijk al veel meer voor bij andere teams.
Net een artikeltje op renaultf1.com gelezen met daarin; “Their departure means that the distinctive light blue of Mild Seven will leave the sport with them… to be replaced by ING Group.”
Dus dat wordt een geel-oranje Renault volgend jaar denk ik zo. Ik heb niet zoveel met mild seven maar ik vond het blauw toch wel leuk
Marcus Grönholm (rijder 2 van team finland) verloor alles, waarbij Heikki Kovalainen (rijder 1 van team finland) het steeds weer in een 3e heat goed moest maken, waardoor Finland de hele nations cup won Gronholm achteraf: “It’s really Team Heikki – not Team Finland – that has won this."It’s the first time I’ve been awarded a cup after not winning anything!” En: If it hadn’t been for Heikki I would have gone home empty-handed. He saved my day.”
Veel plezier met huis kijken!! Laat even weten wat jullie ervan vonden!
Huis zag er goed uit. Zijn wel wat dingetjes die we anders willen, maar dat heb je toch al snel natuurlijk. Zo zijn de keukenkastjes niet meer mooi (wat afgebladderde verf), kan in de huidige keuken onze vaatwasser niet kwijt en is niet alles inbouw. Dat is dan wel wat we willen veranderen. En we willen een muurtje wat in de kamer geplaatst is verwijderen. Nu breekt dat de kamer enorm en dan is ie lekker groot.
Zijn er dus wel enthousiast over en zullen denk ik ook wel gaan bieden
tja ik hoop dat het wat is voor je, de meeste huizen in de goedkopere prijsklassen zijn meestal ook flinke opknappers of in een niet zo lekkere buurt.
maar ik ga ervandoor, want ik wordt zo opgehaald, doeiiii
Is meestal drukke tijd voor postbode’s. Bij mij is het ook druk op het werk. Voor zo’n 2 weken geleden is mijn directe collega ontslagen en nu kan ik een heel eind zijn werk erbij doen. Terwijl ik zelf nog maar net werk bij het bedrijf. Maar de salarissen voor de maand december zijn de deur uit
Morgen kijken naar een koopwoning. De andere die we gezien hebben zijn uiteindelijk op niets uitgelopen. Wie weet is dit wel wat.
dat scheelt inderdaad, anders was het een duur grrapje
Goed ik ga ff mijn ontbijtje klaarmaken, nog 8 nachten en dan zit het er weer op.
enne de rest die naar aprijs zijn gegaan, veel plezier en de eiffeltoren is weer mooi verlicht
daar heb ik de handsfree functie voor, gooi de foon gewoon op de luidspreker en ga dan gewoon door met iets anders.
ik hoop voor jou dat het geen duur 0900 nr was
Ik had hem ook op de hands free gezet hoor, maar toch verloor ik uiteindelijk mijn geduld. Maar dat mag ook wel na 3 kwartier dacht ik zo! Het was gewoon een 010 nummer en ik heb Orange telefonie en betaal alleen 4 cent starttarief. Anders was ik nóóit zo lang blijven wachten.
daar heb ik de handsfree functie voor, gooi de foon gewoon op de luidspreker en ga dan gewoon door met iets anders.
ik hoop voor jou dat het geen duur 0900 nr was
“Op dit moment zijn al onze medewerkers in gesprek, een ogenblik geduld alstublieft.”
Dat heb ik de afgelopen 45 minuten veel te vaak gehoord, ik heb de moed maar opgegeven.