F1crew

De Formule 1 Quiz
Posted: 17 October 2005 16:57 }   [ Ignore ]   [ # 1 ]  
Teambaas
Total Posts: :
12877
pctje - 17 October 2005 01:42 PM

Op de stelling bedoel je? Ik gebruik dat item alleen om te kijken of er weer eens een bekende voorbij komt struinen grijns Heb al heel wat (ex) forummers voorbij zien wandelen grijns

Hehehe same here grijns

Signature 

“I never lose, I’m just delaying my victories.” - Mika Hakkinen

Profile

Posted: 17 October 2005 13:50 }   [ Ignore ]   [ # 2 ]  
Teambaas
1130

Kijk ook niet meer, in het begin kwam er nog wel eens iets spontaans uit, maar het lijkt wel of ze nu de hele weg daarheen zitten te broeden op een antwoord. Maar ja, moeten we mee leven. Ik vond trouwens het intervieuw van Olav Mol met Ecclestone een openbaring, het is dat Olijke Ollie de schoenen van Ecclestone nog niet aflikte maar het scheelde niet veel. stom

Signature 

Als Ghandi gelijk heeft, en je kunt de mate van beschaving van een land aflezen aan de manier waarop men de dieren behandelt, is het in Nederland droevig gesteld met de beschaving.

Profile

Posted: 17 October 2005 13:42 }   [ Ignore ]   [ # 3 ]  
Administrator
18669

Op de stelling bedoel je? Ik gebruik dat item alleen om te kijken of er weer eens een bekende voorbij komt struinen grijns Heb al heel wat (ex) forummers voorbij zien wandelen grijns

Signature 

“Een bankier is iemand die je een paraplu leent als de zon schijnt,
en hem terug wil zodra het begint te regenen.”
Mark Twain (1835/1910), Amerikaans auteur

Profile

Posted: 17 October 2005 13:40 }   [ Ignore ]   [ # 4 ]  
Teambaas
1130

Bloed, zweet en tranen, heeft me dat gekost om te schrijven, maar even alle gekheid op een stokje, die klotespelletjes zijn uiterst irritant en vervelend. Die figuren staan net te doen of ze een stel geestelijk gestoorden staan toe te spreken, over de inhoud van de vragen nog maar te zwijgen. Maar wat vinden jullie van de antwoorden van het studio publiek ??
woepie

Signature 

Als Ghandi gelijk heeft, en je kunt de mate van beschaving van een land aflezen aan de manier waarop men de dieren behandelt, is het in Nederland droevig gesteld met de beschaving.

Profile

Posted: 17 October 2005 07:38 }   [ Ignore ]   [ # 5 ]  
Administrator
18669
devega - 17 October 2005 01:07 AM

u ben nie GESELEKTEERT, poeh wat een woort.

Ja, moeilijk hè grijns

Signature 

Profile

Posted: 17 October 2005 01:07 }   [ Ignore ]   [ # 6 ]  
Teambaas
1130

Nou dat kennen july wel zegen maar ik vin het niet zo makellijk, dat komp ook door die hupelknupel die syn brootmolen nie ken houen lult maar door. Wat ik ook nie begryp is dat as ik bel geen dame an myn lulyzert kryg maar een brulding dat blert, u ben nie GESELEKTEERT, poeh wat een woort. anfyn wil ik zeggen wat de oplosing is wort de hoorn op de haak gegooit. Nou lees ik dat we genaaid woren door SBS. Heb me klauwen met molm gekos, fyn zo dan hat ik beter een aoto kennen kope.  huilen

Signature 

Profile

Posted: 10 October 2005 18:08 }   [ Ignore ]   [ # 7 ]  
Administrator
18669

Ik weet het wel, Antwoord A natuurlijk

Signature 

Profile

Posted: 10 October 2005 17:35 }   [ Ignore ]   [ # 8 ]  
Teambaas
5905

mcar04.jpg

Signature 

the time has come to choose between what’s RIGHT and what’s EASY

Profile

Posted: 10 October 2005 17:14 }   [ Ignore ]   [ # 9 ]  
Teambaas
12877

Ik twijfel tussen antwoord A en B… kweenie

Signature 

“I never lose, I’m just delaying my victories.” - Mika Hakkinen

Profile

Posted: 10 October 2005 15:36 }   [ Ignore ]   [ # 10 ]  
Administrator
18669

Dat inderdaad drie kwart van de kandidaten nooit een prijs wint en gewoon een productie assistent(e) is wist ik ook wel. Kan gewoon niet anders namelijk. Zoveel mensen bellen er namelijk nooit dat ze elk half uur een paar honderd euro weg kunnen geven.

Signature 

Profile

Posted: 10 October 2005 15:00 }   [ Ignore ]   [ # 11 ]  
Teambaas
2854

Zolang er van dat domme gepeupel binnen onze landsgrenzen verblijft zullen de spelletjes in leven blijven. Stel je voor zeg wat er gebeurt als mensen daarheen bellen om erachter te komen dat niet jij geselecteerd wordt door de computer, maar dat de nicht van de stand-in productieassistente gecharterd is om zogenaamd de prijs te winnen. Ideale deal toch? Zij mag twintig seconden op tv - via de telefoon, dat wel - en SBS hoeft geen prijs uit te keren in ruil voor dat zij haar mond houdt. Nee, hou het maar stil. Eigenlijk is het veel te leuk om te beseffen dat niet jij, maar anderen te dom zijn om erin te trappen.

Een win-win-situatie dus. Nu alleen nog jongeheer Verwordt en mejuffrouw Kenemans aan de kant zetten, wellicht dat SBS dan eens echt iets doet aan haar dagprogrammering. Geef mij maar testbeeld zou ik bijna zeggen.

Stukje is verder behoorlijk goed inderdaad.

Profile

Posted: 10 October 2005 13:20 }   [ Ignore ]   [ # 12 ]  
Teambaas
4993

mooi stukkie duim

Ik erger me inderdaad dood aan die K… spelletjes

Signature 

Homo Sapiens non urinat in ventum…
Een wijs man piest niet tegen de wind in. duuhuuh

Profile

Posted: 10 October 2005 11:39 }   [ Ignore ]  
Administrator
18669

Gelukkig ben ik niet de enige die me ergert aan de quizjes tussen het F1 door. Een paar weken geleden stond onderstaande column in de telegraaf. Vond ‘m wel grappig grijns
leenboer.jpg

Signature 

Profile