Ja moet toch wat eten he. Is iig geen bio-industrie zwijn.
En OB: je kunt ook [ img] http: // site. formula1.nl / images / smileys / duuhuuh.gif [ /img] gebruiken, als we het toch over omslachtige oplossingen hebben
Hmm…
Als je een link opent vanuit een forumpost, wordt die in hetzelfde scherm geopend. Weg forum Kan dat niet in een nieuw venster? Ik klik nou steeds per ongeluk het forum weg.
Met wat veranderingen en verhuizingen van het forum (euh, dé verhuizing meen ik, maar t kan ook ergens anders door komen) is dit probleem teruggekomen! Is al een tijdje, had er niet zo’n last van maar dacht nu, laat ik het toch eens noemen.
Zelfde probleem als de vorige keer?
probleem is er nog steeds en erg irritant
En nog steeds… Iemand thuis daar aan de andere kant?
Ach ja, en wat dan te zeggen van “De Stewards zijn niet de liefsten en straft Sato alsnog.” .... Beetje wakker blijven tijdens het schrijven, lieve redactie
was toch zo? hij had toch alleen maar een “under investigation?” en een uitval was niet een zwaar genoege straf?
Ja, maar de zinstructuur klopt niet. “De stewards” (mag zonder hoofdletter van mij) is meervoud en “straft” is enkelvoud. moet dus “straffen” zijn. Bovendien is “liefsten” een beetje vreemd woord :S
Ach ja, en wat dan te zeggen van “De Stewards zijn niet de liefsten en straft Sato alsnog.” .... Beetje wakker blijven tijdens het schrijven, lieve redactie
was toch zo? hij had toch alleen maar een “under investigation?” en een uitval was niet een zwaar genoege straf?
Het programma wat wij gebruiken voor de verwerking van de standen houdt geen rekening met aantal overwinningen etc.
Sorry miep,
maar wat is dit nou voor antwoord ? De stand klopt niet, wordt hij nou nog aangepast of lever je jezelf gewoon over aan de nukken van een of ander progje dat niet juist werkt ?
Zeg dan , bedankt voor de info maar het is ONMOGELIJK om in te grijpen.
Hmm…
Als je een link opent vanuit een forumpost, wordt die in hetzelfde scherm geopend. Weg forum Kan dat niet in een nieuw venster? Ik klik nou steeds per ongeluk het forum weg.
Met wat veranderingen en verhuizingen van het forum (euh, dé verhuizing meen ik, maar t kan ook ergens anders door komen) is dit probleem teruggekomen! Is al een tijdje, had er niet zo’n last van maar dacht nu, laat ik het toch eens noemen.
Zelfde probleem als de vorige keer?
probleem is er nog steeds en erg irritant
En nog steeds… Iemand thuis daar aan de andere kant?
Maar wie geïnteresseerd is, mag mailen naar het bekende adres
dat is een foute manier van personeel werven, laat iemand een simpel kort stukje tekst opstellen met een email adres erbij krijg je meer reacties op dan verstopt hier in dit topic een verkapte oproep te plaatsen
Hmm…
Hmm…
Ik denk het wel, soms heb je dat hè, is er net wat meer drukte buiten de site om, dat kan, wij zijn ook mensen
Maar hoe dan ook, ik heb het even aangepast!
Over reacties op nieuwsberichten graag contact zoeken met de redactie.
vanochtend een mailtje verstuurd naar jullie, maar de tekst met fouten staat nog steeds op de site.
Ferrari actief op twee fronten
Felipe Massa testte in Frankrijk de Bridgestone banden, waarbij hij 128 aflegde. Zijn snelste tijd was 1:05.707. Luca Badoer werkte op het thuiscircuit in Italië aan de set-up en het testen van nieuwe onderdelen. Hij reed 88 ronden af, waarvan 12 op de korte versie van het circuit. Zijn snelste tijd was 58.538.
Nee serieus kan er iets aan gedaan worden dat de [img ]-tag geen urls met spaties snapt? Hij breekt ‘m af bij een spatie, ook als je het met % 20 invoert, en vervolgens kan de browser het plaatje niet vinden. Goh.... Ik merk dat op meer forums wel… Dus daar is zeker niets aan te doen?
....Ja klopt, had ook al aangepast moeten worden, maar ja, een foutje is menselijk hè…
En wat betreft over álle opmerkingen mailen, leef je vooral uit…
Eerste puntje:
Dit subforum is niet bedoeld voor opmerkingen over de artikelen, daarvoor moeten we contact opnemen met de schrijver. Hoe weten we wie de schrijver is? Of kunnen we alle opmerkingen (gheghe ) naar sturen? Vanwege deze onduidelijkheid het tweede puntje toch hier;
Tweede puntje:
Na zijn ronde ging hij met veel ophef richting de box van Villeneuve, om hem, in al zijn Italiaans temperament, helemaal verrot te schelden.
Misschien een beetje kleinzerig, maar is dit het taalgebruik van een serieuze nieuwssite? Lijkt mij persoonlijk niet passend..
Een kleine opmerking over het uitzendschema .. ik heb toch ergens het vermoeden dat het uitzendschema van Maleisië niet helemaal hetzelfde is als die van Australië…
eeh ik was ff info aan het checke van vorig jaar en kwam tot de ontdekking dat alle uitslagen en tijden van voorgaande jaren niet meer in het archief te vinden zijn