Ja het is een gedreven man die echt alles over heeft voor zn fan en zn sport. Zelfs afzien op zo’n verre en door alles vergeten plek is niet te erg voor hem…
Zelfs die rietvoorn die hij ongetwijfelt uit de winkel haalde, is in de windtunnel voorzien van een perfecte stroomlijn, Robert leert hier erg veel van, het is dus een trip in het kader van zijn beroep en kan de kosten van de belasting afschrijven denk ik.
Wat die man allemaal voor de fans over heeft is ongelooflijk
Het commentaar van niemand minder dan Robert Doornbos op het moment dat hij klaar stond om na een kort familie bezoek in Rotterdam weer af te reizen naar de Malediven alwaar hij zeker niet stil gezeten heeft.
Ik volg het even niet meer WAAR heeft hij nou “zeker niet stil gezeten” ???
Op de malediven, dat lijkt me stug
Maar goed , prima dat hij bij Torro rosso blijft !
Het commentaar van niemand minder dan Robert Doornbos op het moment dat hij klaar stond om na een kort familie bezoek in Rotterdam weer af te reizen naar de Malediven alwaar hij zeker niet stil gezeten heeft.
Geen van de fans hoeft bang te zijn volgens Doornbos, wat de geruchten over het verplaatsen naar Torro Rosso ook zijn, hij wil zonder enige terughoudendheid aangeven onder de vleugels van Red Bull te willen blijven. In twee van de drie GP’s was ik sneller dan mijn teammaat, en dat wil ik verder uitbouwen. Hoewel er ook nog een link is naar Paul Stoddart en de Champ Cars als logisch gevolg van zijn relatie met sponsor Meurmans, blijft hij bij Red Bull en kan niet wachten om in een meer competitieve wagen te kunnen rijden dan in 2006. Toen waren alle developments en blikken al gericht op de wagen voor 2007 en was het best moeilik om te presteren.