Ik denk dat hij een goede kans niet zal laten lopen en er alles aan zal doen om zich verder in de picture te rijden, iets minder risico en met wat meer inzicht en verstand beslissingen op de baan nemen, zal hem zeker geen kwaad doen.
Over de financien zal ik me maar geen zorgen maken, deze jongens verdienen meer aan reclame buiten dan in de wagen.
Ik denk echter dat als men idd het aantal rijders aan banden gaat leggen, door minder testrijders aan te nemen, er een heel andere situatie zal ontstaan. er zal meer woden gevraagt van de rijder, terwijl nieuwe gelijkertijd minder kans krijgen zich te bewijzen.
Resultaat zal mogelijk zijn dat er minder jong getaleteerde rijders komen en de ‘oude” jongens moeilijker uit de wagen te krijgen zijn en ook het feit dat een keer uitstappen ook uitstappen zal zijn, terugkomen zal zeer moeilijk worden, zelfs als je een jaartje geen stoeltje zal kunnen bemachtigen.
Anthony Davidson, in mijn ogen iemand die het kan, maar de kansen nog niet echt heeft gekregen.
Na testen, teste, testen, was ik bang dat hij niet meer echt verder zou komen. Toch rijd hij volgend jaar bij Super Aguri F1. Eindelijk. En hij krijgt zelfs betaald, al is het voor de f1 maatstaven wat minder, denk ik niet dat hij geldproblemen zou gaan krijgen.
Ik hoop en denk dat deze jongen nickname “the ant,” nu eindelijk zal laten zien wat hij kan.
Mijn vermoeden is dat hij sato zal gaan verslaan.
Wat is julie mening over Davidson, iets of niets??
Heeft hij zijn kansen gehad en is dit het laatste jaar dat we hem zullen zien, of gaan we meer van hem horen.