F1crew

Mikka Hakkinnen naast Alonso in Mclaren racestoeltje
Posted: 30 November 2006 23:26 }   [ Ignore ]   [ # 1 ]  
Teambaas
Total Posts: :
5905

ja top! maar niet meer dan een reclame stunt lijkt me.

hij komt ook niet echt mee, maar ja, wat is een dag testen nou helemaal he

Signature 

the time has come to choose between what’s RIGHT and what’s EASY

Profile

Posted: 30 November 2006 12:22 }   [ Ignore ]   [ # 2 ]  
Teambaas
4993

Hakkinen gaat donderdag McLaren testen duim
Woensdag 29 november 2006 »
Tweevoudig wereldkampioen Mika Hakkinen zal donderdag met een Formule 1-wagen van McLaren in actie komen op het circuit van Barcelona. Dit heeft het team van McLaren woensdag bekendgemaakt. De laatste keer dat de 38-jarige Fin een Formule 1-bolide bestuurde, was tijdens de Grand Prix van Japan in 2001.

“Ik ben enorm opgetogen dat ik weer met een McLaren Formule 1-wagen kan rijden en dat ik mijn band met het team weer kan aanhalen”, zei Hakkinen. “Sinds ik eind 2001 ben gestopt met Formule 1-rijden, ben ik de sport altijd op de voet blijven volgen. Onlangs heb ik nog wat tijd doorgebracht in de simulator in de McLaren-fabriek.”

“Ik kijk enorm uit naar mijn ritje met de MP4-21. Ik wil Ron (Dennis) en Norbert (Haug) enorm bedanken voor het mogelijk maken van deze test. De test geeft mij de kans omzelf te ervarenhoe de Formule 1-wagens zijn veranderd. Daarnaast kan ik het team feedback geven over de prestaties van de auto”, aldus Hakkinen.

06barcelona_hakinnen_opbaanzijkant_normal.jpg

Signature 

Homo Sapiens non urinat in ventum…
Een wijs man piest niet tegen de wind in. duuhuuh

Profile

Posted: 22 November 2006 17:30 }   [ Ignore ]   [ # 3 ]  
Coureur
515

Ja ook.. Maar nee, ik bedoel zinnen zonder Uhh, met volledig grammaticaal goede opbouw etc. kniel

Signature 

(\_/)
(*-*)
(.)(.)

Profile

Posted: 22 November 2006 17:28 }   [ Ignore ]   [ # 4 ]  
Coureur
701

Vol met Uhhhh bedoel je ? lol

Profile

Posted: 22 November 2006 17:16 }   [ Ignore ]   [ # 5 ]  
Coureur
515

ach, Kimi gaat het heus wel eens leren, de laatste paar interviews die hij moest/mocht geven gingen ook wel goed, er kwamen zelfs hele volzinnen uit grijns

Signature 

(\_/)
(*-*)
(.)(.)

Profile

Posted: 22 November 2006 16:24 }   [ Ignore ]   [ # 6 ]  
Coureur
701

ja, die persconferenties mogen wel weer wat pittiger, zeker nu Kimi vaker gaat winnen en dus echt wat moet doen aan zn communicatietalent

Ben bang dat we het commentaar van KiMi en Mikka moeten koppelen om boven de vier zinnen uit te komen.  lol

En “it feels good to be back”

Leuk om er weer iemand bij te hebben op “De Grid”, met meningen, een nieuw of afwijkend idee of andere afwijkingen die de discussie op gang houd en leuk/ spannend maakt.

Ik hoop nog steeds dat er wat meer mensen die nu als gast lezen gluur zich aanmelden en mee praten. Je hoeft er immers geen verstand van te hebben ( kijk naar mij) maar een mening hebben, of nog leuker gewoon irritante vragen stellen, is ook al goed. lol

Na de verkiezingen hoop ik ook op meer deelmname van ons “eigen” groepje op f1crew. wink

Profile

Posted: 22 November 2006 15:29 }   [ Ignore ]   [ # 7 ]  
Coureur
515
loved GP - 22 November 2006 08:50 AM

nijntje

Laten we hopen op wat vurige persconferenties wink

Leuk je weer eens op “De Grid” te zien, trouwens wink

ja, die persconferenties mogen wel weer wat pittiger, zeker nu Kimi vaker gaat winnen en dus echt wat moet doen aan zn communicatietalent tong

En “it feels good to be back” grijns

Signature 

(\_/)
(*-*)
(.)(.)

Profile

Posted: 22 November 2006 11:15 }   [ Ignore ]   [ # 8 ]  
Teambaas
4993
loved GP - 22 November 2006 10:55 AM

Wat daarbij ook niet helpt is dat de presentator veel tijd verdoet door het bedenken en (erger nog) uitkramen van de meest irritante bruggetjes van het ene naar het andere onderwerp mad

Tja wat zal ik zeggen....

Ik ben het helemaal met je eens !!!

Bij de buren loopt al een hele tijd een topic over het slechte commentaar van Olav en consorten. ( http://autosport.sbs.nl/forum/formule1/viewtopic.php?t=17673&postdays=0&postorder=asc&start=0 ) inmiddels 18 pagina’s lang.....

Maakt mij niet uit, als we er maar van kunnen meegenieten lol

duim

Signature 

Profile

Posted: 22 November 2006 10:55 }   [ Ignore ]   [ # 9 ]  
Coureur
701

smeuige persconferenties zijn altijd leuk om naar te kijken ! ( moeten ze wel worden uitgezonden! iets dat SBS6 soms achterwege liet vanwege “tijdgebrek” )

Wat daarbij ook niet helpt is dat de presentator veel tijd verdoet door het bedenken en (erger nog) uitkramen van de meest irritante bruggetjes van het ene naar het andere onderwerp mad

Ik verwacht niet zoveel vuurwerk tussen de heren schumacher en hakkinen. maar misschien meer tussen Alonso en Hakkinnen!

Maakt mij niet uit, als we er maar van kunnen meegenieten lol

(( LGP in de topic titel staat een

foutje : “reacestoeltje” . Ik weet niet of je het weet, maar als JIJ jouw eerste topic “wijzigt” kun je ook de topictitel aanpassen! ))

thanks, toppertje duim

Profile

Posted: 22 November 2006 10:39 }   [ Ignore ]   [ # 10 ]  
Teambaas
4993

smeuige persconferenties zijn altijd leuk om naar te kijken ! ( moeten ze wel worden uitgezonden! iets dat SBS6 soms achterwege liet vanwege “tijdgebrek” mad )

Ik verwacht niet zoveel vuurwerk tussen de heren schumacher en hakkinen. maar misschien meer tussen Alonso en Hakkinnen!

(( LGP in de topic titel staat een foutje : “reacestoeltje” . Ik weet niet of je het weet, maar als JIJ jouw eerste topic “wijzigt” kun je ook de topictitel aanpassen! ))

Signature 

Profile

Posted: 22 November 2006 08:50 }   [ Ignore ]   [ # 11 ]  
Coureur
701

nijntje

Laten we hopen op wat vurige persconferenties wink

Leuk je weer eens op “De Grid” te zien, trouwens wink

Profile

Posted: 21 November 2006 18:35 }   [ Ignore ]   [ # 12 ]  
Coureur
515

Dat zal idd de meetings tussen alle teams een stuk gezelliger maken grijns

Signature 

(\_/)
(*-*)
(.)(.)

Profile

Posted: 15 November 2006 11:36 }   [ Ignore ]   [ # 13 ]  
Coureur
701

woepie Al was het alleen maar om meer gesprekstof over beslissingen te hebben, die twee ligen elkaar wel, altijd in volle strijd en dat zal nog niet anders zijn. woepie

Profile

Posted: 15 November 2006 11:22 }   [ Ignore ]   [ # 14 ]  
Teambaas
3598

grijns Ik denk dat het wel eens een leuke communicatie wisseling kan worden tussen beide partijen.

Signature 

“you’re free to race… but keep it clean !!!”

Profile

Posted: 15 November 2006 11:18 }   [ Ignore ]   [ # 15 ]  
Teambaas
12877

Adviseur van Ron Dennis? grijns

Die denkt ook, wat Schumacher kan, dat kan ik ook. Leuk. Wat ie ook gaat doen, laat maar komen.

Signature 

“I never lose, I’m just delaying my victories.” - Mika Hakkinen

Profile

Posted: 15 November 2006 11:18 }   [ Ignore ]   [ # 16 ]  
Teambaas
3598

Leuk. Mika en Michael weer in de strijd, alleen nu op andere plaatsen glimlach .
Ik ben benieuwd wat het gaat brengen.

Signature 

“you’re free to race… but keep it clean !!!”

Profile

Posted: 15 November 2006 09:32 }   [ Ignore ]  
Coureur
701

Nee, dat zal niet meer gebeuren, de laatste plannen om terug te keren in de F1 waren in 2005, maar wel heeft Mikka aangegeven een rol te willen spelen in het McLaren team.

Martin Withmarsh heeft als uitvoerend directeur bij McLaren aangegeven dat Mikka zijn hulp aan het team heeft aangeboden nadat hij de simulator had bekeken. Mogelijk gaat hij zelfs in een teststoeltje plaats nemen. Nog niets is zeker, nog niets is officieel buiten het feit dat Mikka niet terug keert in de F1 racestoeltjes.

Profile