Hakkinen gaat donderdag McLaren testen
Woensdag 29 november 2006 »
Tweevoudig wereldkampioen Mika Hakkinen zal donderdag met een Formule 1-wagen van McLaren in actie komen op het circuit van Barcelona. Dit heeft het team van McLaren woensdag bekendgemaakt. De laatste keer dat de 38-jarige Fin een Formule 1-bolide bestuurde, was tijdens de Grand Prix van Japan in 2001.
“Ik ben enorm opgetogen dat ik weer met een McLaren Formule 1-wagen kan rijden en dat ik mijn band met het team weer kan aanhalen”, zei Hakkinen. “Sinds ik eind 2001 ben gestopt met Formule 1-rijden, ben ik de sport altijd op de voet blijven volgen. Onlangs heb ik nog wat tijd doorgebracht in de simulator in de McLaren-fabriek.”
“Ik kijk enorm uit naar mijn ritje met de MP4-21. Ik wil Ron (Dennis) en Norbert (Haug) enorm bedanken voor het mogelijk maken van deze test. De test geeft mij de kans omzelf te ervarenhoe de Formule 1-wagens zijn veranderd. Daarnaast kan ik het team feedback geven over de prestaties van de auto”, aldus Hakkinen.
ja, die persconferenties mogen wel weer wat pittiger, zeker nu Kimi vaker gaat winnen en dus echt wat moet doen aan zn communicatietalent
Ben bang dat we het commentaar van KiMi en Mikka moeten koppelen om boven de vier zinnen uit te komen.
En “it feels good to be back”
Leuk om er weer iemand bij te hebben op “De Grid”, met meningen, een nieuw of afwijkend idee of andere afwijkingen die de discussie op gang houd en leuk/ spannend maakt.
Ik hoop nog steeds dat er wat meer mensen die nu als gast lezen zich aanmelden en mee praten. Je hoeft er immers geen verstand van te hebben ( kijk naar mij) maar een mening hebben, of nog leuker gewoon irritante vragen stellen, is ook al goed.
Na de verkiezingen hoop ik ook op meer deelmname van ons “eigen” groepje op f1crew.
Wat daarbij ook niet helpt is dat de presentator veel tijd verdoet door het bedenken en (erger nog) uitkramen van de meest irritante bruggetjes van het ene naar het andere onderwerp
smeuige persconferenties zijn altijd leuk om naar te kijken ! ( moeten ze wel worden uitgezonden! iets dat SBS6 soms achterwege liet vanwege “tijdgebrek” )
Wat daarbij ook niet helpt is dat de presentator veel tijd verdoet door het bedenken en (erger nog) uitkramen van de meest irritante bruggetjes van het ene naar het andere onderwerp
Ik verwacht niet zoveel vuurwerk tussen de heren schumacher en hakkinen. maar misschien meer tussen Alonso en Hakkinnen!
Maakt mij niet uit, als we er maar van kunnen meegenieten
(( LGP in de topic titel staat een
foutje : “reacestoeltje” . Ik weet niet of je het weet, maar als JIJ jouw eerste topic “wijzigt” kun je ook de topictitel aanpassen! ))
smeuige persconferenties zijn altijd leuk om naar te kijken ! ( moeten ze wel worden uitgezonden! iets dat SBS6 soms achterwege liet vanwege “tijdgebrek” )
Ik verwacht niet zoveel vuurwerk tussen de heren schumacher en hakkinen. maar misschien meer tussen Alonso en Hakkinnen!
(( LGP in de topic titel staat een foutje : “reacestoeltje” . Ik weet niet of je het weet, maar als JIJ jouw eerste topic “wijzigt” kun je ook de topictitel aanpassen! ))
Al was het alleen maar om meer gesprekstof over beslissingen te hebben, die twee ligen elkaar wel, altijd in volle strijd en dat zal nog niet anders zijn.
Nee, dat zal niet meer gebeuren, de laatste plannen om terug te keren in de F1 waren in 2005, maar wel heeft Mikka aangegeven een rol te willen spelen in het McLaren team.
Martin Withmarsh heeft als uitvoerend directeur bij McLaren aangegeven dat Mikka zijn hulp aan het team heeft aangeboden nadat hij de simulator had bekeken. Mogelijk gaat hij zelfs in een teststoeltje plaats nemen. Nog niets is zeker, nog niets is officieel buiten het feit dat Mikka niet terug keert in de F1 racestoeltjes.