Dat beestje zal wel niet lang meer op zich laten wachten dan (flauw)
Toen we gingen vertellen aan mensen dat we gingen trouwen zeiden we, we willen jullie iets vertellen. Meteen het antwoord...ben je zwanger?? Dus zijn wel meerdere die er zo over denken. We zien het wel hoe de toekomst loopt.
Whahaha Wilders wordt volledig afgemaakt door Rutte
Beetje hypocriet van Rutte. Verdonk heeft het beton gestort waarop Wilders kan blijven staan ipv in de modder zakken. Als zij eerljk was geweest en verteld had dat 70 tot 75% van de gezinsmigranten uit andere landen dan Turkije en Marokko komt, dan kan Wilders niet roepen dat Nederland wordt overspoeld door mensen die onze democratie niet zouden accepteren.
Witteman: “Is er een van de partijen hier aan tafel die met de heer Wilders in een regering zou willen zitten?”
Doodse stilte
Wilders: “...omdat meneer Mingelen zo zegt..”
Witteman: “Om met minister Hoogervorst te spreken, er zijn mensen die mij op straat herkennen… Mijn naam is Witteman”
Alle PvdV stemmers naar Venlo, muur d’r om heen en niet meer aan denken
DUS ALS JE GRAAG IN HOOFDLETTERS PRAAT zorg dan eerst dat je weet waar je het over hebt voor je je ouders napraat
“Die linkse troep” zorgen wel dat we over een paar jaar én nog kunnen leven omdat ze rekening houden met het milieu én nog kunnen leven omdat er dan geen burgeroorlog uitbreekt omdat ze niet met een beschuldigend vingertje naar bepaalde bevolkingsgroepen wijzen maar de mensen juist dichter bij elkaar proberen te brengen.
Ik overdrijf maar sorry, ik kan er niet zo goed tegen als mensen fanatiek worden zonder ergens verstand van te hebben. De nadelen van de democratie zeg maar.
Btw, ws kan de VVD toch alleen in de regering als de Christenunie (die ze zelf uitsluiten) en Geert Wilders meedoen. Ja, daar heb je zin in. Minister Wilders van Vreemdelingenzaken, daar wordt het vast gezelliger op in het land
nou mijn ouders (ja ik mag nog niet stemmen) stemmen vvd, die linkse troep allemaal, slaat nergens op, sp: lagere inkomens moeten er 10% op vooruit gaan en dat moeten de hogere inkomens betalen ,, belachelijk..
Ik heb nog even getwijfeld om voor mijn ‘oude liefde’ D66 te stemmen om Pechtold een kans te geven wat hij met D66 kan, maar diverse standpunten liggen toch te ver bij mij vandaan. Dus, Inge, ook ik geef mijn stem aan CDA. En dan maar hopen dat ze toch een beetje socialer wrden dan de afgelopen jaren…
Waarom hoor ik vandaag van iedereen dat ze CDA gestemd hebben? Mijn persoonlijke exit poll; 120 zetels voor het cda, 10 voor de pvda, 10 voor groenlinks en de rest verspreid over de overige partijen
al die gasten zijn hetzelfde, tegen verkiezingstijd beloven ze alles, belangrijke agendapunten worden verschoven tot na de verkiezingen want een verkeerde uitspraak kan kiezers kosten.
Marijnissen: “Bos heeft volledig gelijk.”
Bos: “Toch nog linkse samenwerking, Jan!”
Halsema: “Nu wel! Niet eens koffie, een glas water, dat hadden we moeten hebben!”
10 minuten later:
Bos: “Laat ik nou zeggen dat Marijnissen volledig gelijk heeft.”
Halsema: “Hier bloeit iets heel moois!”
ja eigenlijk kan je hier alleen maar om lachen om die kop van een zelfingenomen balkenende, een op je gevoel spelende Bos en een doemdenkende Halsema waarbij de “wat doe ik hier in godsnaam??” Rutte af en toe met zijn ogen knippert
Ik zeg als winnaar Rouvoet. Overigens klampte Bos wel meer aan zijn linkse collega’s vast dan hij eerder wilde doen. Pauw en Witteman nou is ook wel leuk
rutte kan niet op z’n beurt wachten en houdt zich m.i. teveel bezig met welke partij balkenende graag wil gaan regeren.... hij zou eens aan politiek moeten doen.... desalniettemin blijft hij een vvd-er en dus a-sociaal.
qua discussie vond ik femke niet zo sterk. alleen maar volop in de aanval (zo blijf je eeuwig oppositie voeren).
Bos was erg rustig. Wat mij betreft heeft Balky goede zaken gedaan. Rouvoet ook overigens. Marijnissen had al goede zaken gedaan en heeft daar vanavond niet veel aan bijgedragen.
Verliezer: rutten
Winnaar: eigenlijk niemand, maar als ik dan toch iemand moet noemen: balkenende
Balkenende en Rutte zijn het eens, maar Balkenende wijst de beschuldigende vinger naar paars.
Rutte: “Dat vond ik niet het sterkste punt van de avond.”
Marijnissen: “Bos heeft volledig gelijk.”
Bos: “Toch nog linkse samenwerking, Jan!”
Halsema: “Nu wel! Niet eens koffie, een glas water, dat hadden we moeten hebben!”
10 minuten later:
Bos: “Laat ik nou zeggen dat Marijnissen volledig gelijk heeft.”
Halsema: “Hier bloeit iets heel moois!”