F1crew

Jos verstappen wil coureur blijven, hij is nog niet klaar zegt hij …
Posted: 03 March 2007 13:31 }   [ Ignore ]   [ # 1 ]  
Teambaas
Total Posts: :
1208
RBRUIL - 25 February 2007 05:08 PM

Ik beng bang dat niemand meer op ene Jos Verstappen zit te wachten..... Hoe jammer ik het ook vind, ik denk toch dat ie maar beter kan stoppen....
Of hij moet gewoon zijn verwachtingen bijstellen en in een leuke raceklasse als WTCC gaan rijden ofzo.... Of in LeMans series, dat soort dingen… Maar als ie nog wil racen, moet ie toch wat plannetjes bijstellen....

laat hem alsjeblieft niet in LMS gaan rijden… daar hebben ze niks aan dit soort praatjesmakers

Signature 

Drinking For Holland 2009: Spa, LeMans, Algarve, Nurburgring, Silverstone, Road Atlanta

Profile

Posted: 26 February 2007 08:18 }   [ Ignore ]   [ # 2 ]  
Coureur
84

Sorry Verstappen fans, maar van mijn part mag hij thuisblijven om aan zijn zoontje’s cart te sleutelen. Die heeft al een reputatie opgebouwd als nou ja laat maar grijns Thuisblijven Josje, je vrouw helpen met het huishouden, hoeft ze niet alles zelf te doen. grijns

Signature 

Ja ja, hij is er (weer) ...

Profile

Posted: 25 February 2007 17:08 }   [ Ignore ]   [ # 3 ]  
Teambaas
8230

Ik beng bang dat niemand meer op ene Jos Verstappen zit te wachten..... Hoe jammer ik het ook vind, ik denk toch dat ie maar beter kan stoppen....
Of hij moet gewoon zijn verwachtingen bijstellen en in een leuke raceklasse als WTCC gaan rijden ofzo.... Of in LeMans series, dat soort dingen… Maar als ie nog wil racen, moet ie toch wat plannetjes bijstellen....

Profile

Posted: 21 February 2007 14:44 }   [ Ignore ]   [ # 4 ]  
Teambaas
4993

Jos gaat toch GEEN Champcars rijden dit jaar.

zie hier : http://www.planet.nl/planet/show/id=69156/contentid=814568/sc=595090

Zucht.

Signature 

Homo Sapiens non urinat in ventum…
Een wijs man piest niet tegen de wind in. duuhuuh

Profile

Posted: 03 January 2007 13:56 }   [ Ignore ]   [ # 5 ]  
Teambaas
2675
miep - 02 January 2007 10:27 PM

Eey Paddy, is de borrel op bij holland.com? Site doet het niet bij mij.

In DfH US/UK staat een uitleg miep. glimlach

Signature 

Drinking for Holland wherever there are Dutch to support!

Profile

Posted: 03 January 2007 01:39 }   [ Ignore ]   [ # 6 ]  
Test-Coureur
10

Alles doet het weer, ik denk dat onze provider de koffiejuffrouw van VD op bezoek had sad

Profile

Posted: 02 January 2007 22:27 }   [ Ignore ]   [ # 7 ]  
Administrator
42038

Eey Paddy, is de borrel op bij holland.com? Site doet het niet bij mij.

Profile

Posted: 02 January 2007 19:52 }   [ Ignore ]   [ # 8 ]  
Test-Coureur
10

Misschien kan Jos dit stukje even lezen, en daarna zich hopelijk even achter z’n oor zal krabben…
http://tinyurl.com/yb7pmz

Profile

Posted: 24 November 2006 20:44 }   [ Ignore ]   [ # 9 ]  
Coureur
515

het is idd jammer dat ie niet op kwam dagen bij de A1 races op Zandvoort. Maar ja, Huubje wilde eerst geld zien natuurlijk en op je geld wachten is ook heel vervelend. Maar denk dan aan de fans die teleurgesteld zijn en “overlopen” naar degene die wel racete voor Nederland (ben ff zn naam kwijt *schaam schaam*) en zeur pas na die gereden race om je geld.

Verder wens ik Jos van harte succes bij het vervolgen van zn carriere, iemand uit Nederland die in de grote autosportklasse meerijdt is natuurlijk altijd goed grijns

Signature 

(\_/)
(*-*)
(.)(.)

Profile

Posted: 24 November 2006 18:09 }   [ Ignore ]   [ # 10 ]  
Coureur
701

Hoewel ik het Jos natuurlijk gun en hem ook alle succes toewens die maar mogelijk is, geloof ik niet in het verhaal.
Ik ben er bijna van overtuigd dat of zijn wereldvermaarde manager de boel wel weer zal verzieken, en zo niet dat jos het zelf zal doen.

In die omgeving is hij denk ik een beetje oud om als rookie binnen te komen, want dat ben je tenzij je elders een reputatie heeft opgebouwd, en op een of andere manier heb ik het idee dat hij maar beter zijn cv niet mee moet sturen, tenzij hij hem zelf geschreven heeft en het niet helemaal is geschreven zoals alles ging, maar met zijn visie daarvan.

Nogmaals, van mij mag hij rijden en ook nog eens toptijden neertzetten en winnen winnen en nog eens winnen, maar dat geeft mij ook het recht te twijfelen, twijfelen, twijfelen

Profile

Posted: 23 November 2006 22:51 }   [ Ignore ]   [ # 11 ]  
Teambaas
5905

en hij laat weer van zich horen onze comeback kid:

http://www.telesport.nl/autosport/855174/Verstappen___Ik_ga_voor_de_Champ_Car_World_Series_.html

en let vooral op die laatste alinea:

En met de fans die een kaartje kopen, spreek ik het volgende af: als ik in Assen niet aan de start verschijn, betaal ik hen het geld voor het kaartje uit mijn eigen zak terug.

ik hoop het van harte, volgend jaar nieuwe chassis’ voor de champcar.

och ja, zal toch altijd een zwak houden voor onze limburger, tis toch de rijstijl die me aanstaat denk ik, en 2 september.... als ie rijdt, ik ben erbij!

Signature 

the time has come to choose between what’s RIGHT and what’s EASY

Profile

Posted: 02 November 2006 16:36 }   [ Ignore ]   [ # 12 ]  
Teambaas
3533

Ik denk dat de toekomst meer zal zitten in het ondersteunen van zijn zoon, (wie zal het beter kunnen dan Jos zelf). En laten we hopen dat de manager geen familie manager gaat worden.

Toch ik heb verstappen altijd gesteund ik vond veel dingen fantastisch maar heb ook gescholden op sommige dingen.  Op de 1 of andere manier doet hij zijn 2e nickname the comebackkid eer aan.  Hij is er toch telkens weer terwijl niemand hem verwacht.
Hij kan het zeker weten, niet omdat hij een Nederlander is, maar hij heeft mooie dingenlaten zien. Wel dingen die niet beschreven zijn, of zijn vergeten

Echter verwacht ik hem niet echt meer terug, heel mischien in America, maar mijn god daar zal je je ook moeten laten zien.  Mischien in de DTM. wie weet.  Maar hij heeft natuurlijk ook een leeftijd, en ik vermoed dat hij ook wel sponsers mee zou moeten nemen in deze tijd, ook in Amerika, of de DTM???

Ik weet niet meer wat ik er nu echt van moet denken.
1 ding is zeker, ik verheug me nergens meer op, dat brent alleen maar teleurstelling.

Profile

Posted: 02 November 2006 13:43 }   [ Ignore ]   [ # 13 ]  
Coureur
701

maar hij heeft wel bepaalde glazen ingegooid natuurlijk.

JHet eerste wat hij moet doen is die manager naar het UWV sturen, dan heeft hij een kans en excuus voor (te) veel zaken die gebeurden.

bij de weg, mag hij in zijn Cloumns ook wel een beetje rekening met een mogelijke toekomst houden

Profile

Posted: 02 November 2006 12:01 }   [ Ignore ]   [ # 14 ]  
Teambaas
3533

Laat m in de nascar gaan rijden, dan word die klasse ook bekend in Nederland grijns.

Nee ff serieus, ik hoop voor m dat hij nog aan de bak gaat komen, maar hij heeft wel bepaalde glazen ingegooid natuurlijk.
Ik kan natuurlijk niet de echte verhalen, alleen die van de pers.

Mischien dat het buitenland hem nog wat wil brengen.  Ben benieuwd.

Profile

Posted: 02 November 2006 09:13 }   [ Ignore ]  
Coureur
701

Deze Column van Jos moet je echt even lezen, hij heeft weer een kartwedstrijd gewonnen en weet zeker dat hij nog niet klaar is met zijn carriere, volgend jaar wil hij weer achter een (race) stuur zitten.

Hij vind het jammer dat MS gestopt is, vIn 2007 wil ik weer een volwaardig coureur zijn
door Jos Verstappen Deze column moet je echt even lezen, erg leuk.

Jos Verstappen

Het is even wennen hoor, een racewereld zonder Michael Schumacher. De man die in mijn Formule 1-debuutjaar mijn teamgenoot was, heeft er definitief een punt achter gezet. En laat ik het maar eerlijk zeggen: ik had niet verwacht dat hij echt zou stoppen. Natuurlijk neemt zelfs een coureur van het kaliber Schumacher een keer afscheid van de sport, maar ik had erop gerekend dat hij dat zou doen met de wereldtitel in zijn bezit. Hij is het ultieme voorbeeld van een sportman die altijd wil winnen en een afscheid als wereldkampioen past daar natuurlijk het beste bij. Het mocht niet zo zijn, al heeft Schumacher tijdens de laatste race nog wel even laten zien hoe verschrikkelijk goed hij kan racen.
Maar laat ik vooral niet vergeten te melden dat de Formule 1 in Fernando Alonso een heel goede en terechte kampioen heeft. Laten we wel zijn, het is natuurlijk geen toeval wanneer je twee jaar op rij wereldkampioen wordt, dan kun je gewoon heel goed racen. En een ieder die daar anders over denkt, heeft hij, wat mij betreft voorlopig de mond gesnoerd. Als ik al iets aan te merken heb op de Spanjaard, dan is het zijn gedrag dat op mij af en toe wat arrogant overkomt. Die rare toneelstukjes na zijn overwinningen vind ik bijvoorbeeld helemaal niet gepast. Die pantomime-act is inmiddels uitgegroeid tot zijn handelsmerk, maar ik hou er niet van. Als winnaar van een race moet Alonso gewoon blij zijn en lachen, die rare capriolen moet hij achterwege laten. Dat heb ik Schumacher nog nooit zien doen en die heeft toch heel wat grands prix gewonnen.

Aan Kimi Räikkönen de bepaald niet lichte taak de herinnering aan Schumacher bij Ferrari te doen vervagen. De Fin heeft geen lekker jaar achter de rug, daar hoeven we niet geheimzinnig over te doen; het McLaren-team heeft simpelweg niet gepresteerd. Dat geeft enerzijds aan hoe zwaar de concurrentie tegenwoordig is en anderzijds dat je met geld - want daaraan heeft het team van Ron Dennis geen gebrek - geen overwinningen kunt kopen. In de Formule 1 is het vooral belangrijk de juiste mensen op de juiste plaatsen te hebben. Dat heeft Schumacher bij Ferrari eens te meer aangetoond. Hij heeft ‘het hele plaatje’ bij het Italiaanse team perfect ingevuld, met alle succesvolle gevolgen van dien. Waarbij een niet onbelangrijke rol was weggelegd voor de meesterstrateeg Ross Brawn. Iedereen praat over het vertrek van Schumacher, maar bij Ferrari gaan ze Brawn minstens zozeer missen.

Zelf ben ik de afgelopen weken ook weer druk in de weer geweest op de circuits. En dan met name op de kartcircuits. Natuurlijk als begeleider van mijn zoon Max, maar zelf heb ik onlangs ook weer eens deelgenomen aan een kartrace, die ik, om maar even onbescheiden te zijn, meteen maar heb gewonnen. Het is bij dit soort gelegenheden dat ik merk hoezeer ik het racen, de strijd en de competitie mis. Dat is voor mij het belangrijkste bewijs dat ik nog niet klaar ben met mijn carrière, dat er ergens nog een vervolg moet komen.

In welke klasse dat gaat zijn, weet ik op dit moment absoluut niet, want concrete aanbiedingen heb ik niet op zak. Maar ik weet wel zeker dat ik mijn uiterste best ga doen om bij de start van het nieuwe raceseizoen zelf ook weer als coureur ergens aan de start te staan. Of dat nu bij de Champcars in Amerika, of bijvoorbeeld het DTM in Duitsland is, maakt me eigenlijk niet zoveel uit. Zolang het maar een professionele en competitieve raceklasse is, ben ik er klaar voor. Want geloof me, ik wil niets liever dan in maart 2007 weer een volwaardig coureur zijn.

ind Alonso een terechte wereld kampioen die alleen niet zo arrogant moet zijn, en jos kan dat weten.

Profile