Oja als je in mijn movie maker bestand komt zeg het dan ffe
danku
Windows Movie Maker kan een van de clips uit bronbestand D:\Documents and Settings\Administrator\Mijn documenten\Mijn afbeeldingen\_39417232_benetton91_300x245.jpg niet converteren omdat de tijdswaarden buiten de duur van het bestand liggen.
Windows Movie Maker kan een van de clips uit bronbestand D:\Documents and Settings\Administrator\Mijn documenten\Mijn afbeeldingen\_39417248_jordan91_300x245.jpg niet converteren omdat de tijdswaarden buiten de duur van het bestand liggen.
Windows Movie Maker kan een van de clips uit bronbestand D:\Documents and Settings\Administrator\Mijn documenten\Mijn afbeeldingen\_39417242_ferrari96_300x245.jpg niet converteren omdat de tijdswaarden
buiten de duur van het bestand liggen.
enz.
Oke nu snap ik er niks meer van, uh straks maar proberen om het in een .avi bestand om te zetten (hoe dat dan ook moet)
Oja als je in mijn movie maker bestand komt zeg het dan ffe
danku
Windows Movie Maker kan een van de clips uit bronbestand D:\Documents and Settings\Administrator\Mijn documenten\Mijn afbeeldingen\_39417232_benetton91_300x245.jpg niet converteren omdat de tijdswaarden buiten de duur van het bestand liggen.
Windows Movie Maker kan een van de clips uit bronbestand D:\Documents and Settings\Administrator\Mijn documenten\Mijn afbeeldingen\_39417248_jordan91_300x245.jpg niet converteren omdat de tijdswaarden buiten de duur van het bestand liggen.
Windows Movie Maker kan een van de clips uit bronbestand D:\Documents and Settings\Administrator\Mijn documenten\Mijn afbeeldingen\_39417242_ferrari96_300x245.jpg niet converteren omdat de tijdswaarden buiten de duur van het bestand liggen.
Ik zal het even uitleggen je ziet bijna bovenaan groot MEGAUPLOAD staan daarnaast staan 3 letters nar en daarnaast staan een leeg vakje en daarnaast staat download, je moet dus eerst die 3 letters in het vakje invullen en dan op downloaden klikken, dan staat er rechts boven hoeveel sec. je moet wachten en als die op 0 staat kun je hem downloaden.
ik heb dus nu een filmpje gemaakt en ik wil dit op youtube zetten, ik heb een paar keer geprobeerd hem te uploaden maar dat lukt niet hij zegt steeds failed weet iemand hoe ik het op youtube kan zetten?
je staat normaal met 3 mensen aan die machine, maar door een aantal storingen werdt er 1 steeds weg geroepen en stonden we gisteren met 2 man eraan, en dan is het tussen de runwissels ff flink pezen
is het ook het ding heeft iets van 135 uitgangen voor post per kant. erover heen klimmen is sneller als je een vak moet leeg halen aan de andere kant maar mag niet
Om eerlijk te zijn heb ik nog niet de tijd genomen om het topic goed te lezen. Ik zal vanavond eens kijken. Ik begrijp dat ik tot en met vandaag heb om in te schrijven?
Hey jij doet wel mee met het Sinterklaasfeest he? Want dan moet je je nu opgeven En waag t es om te zeggen dat je niet kan… Zitten Olga, Willem en ik daar straks lekker met ons drieën