F1crew

Pm Berichten werken niet
Posted: 14 October 2006 14:35 }   [ Ignore ]   [ # 1 ]  
Teambaas
Total Posts: :
3534

Ik weet in ieder geval dat het nu werkt grijns

Ps
Gisteren heb ik Stephan een pm gestuurd.  Toen ik deze wou versturen kreeg ik een fotmelding n kwam er te staan dat ik moets kiezen tussen 1 lid, en was er is de geadreseerde(stephan dus) balk 2 maal stephan komen te staan 1 met hoofdletter en 1 zonder.
Als ik deze weg haalde en op verzenden klikte kwam de 2 e naam er gewoon weer bij te staan.

Mischien dat dit ook van belang?? glimlach

Profile

Posted: 14 October 2006 13:53 }   [ Ignore ]   [ # 2 ]  
Teambaas
9834

pctje zegt: Ik zal eens onder de motorkap gaan kijken of dat vinkje aan kan

Profile

Posted: 14 October 2006 12:10 }   [ Ignore ]   [ # 3 ]  
Teambaas
7304

Waarom nzou het niet kunnen dr zijn in het verleden wel meer vinkjes standaard anders gezet.

Bijvoorbeeld het vinkje onder het reply veld. En nog wat vinkjes in je profiel.

Profile

Posted: 14 October 2006 12:07 }   [ Ignore ]   [ # 4 ]  
Administrator
42038

Ik ben bang dat dat niet gaat, programmatechnisch gesproken, maar ik zal het voorleggen aan de technische heren.

Profile

Posted: 14 October 2006 11:33 }   [ Ignore ]   [ # 5 ]  
Teambaas
7304

Daar zijn al zo vaak fouten mee gemaakt en dit is ook al eens eerder besproken.

Is het niet handig om dat vinkje opslaan in send map automatisch aan te zetten.

Profile

Posted: 14 October 2006 11:01 }   [ Ignore ]   [ # 6 ]  
Coureur
701

miep,

werkt duim  bloos

Profile

Posted: 14 October 2006 10:57 }   [ Ignore ]   [ # 7 ]  
Administrator
42038

Heren, ik heb de oplossing voor jullie probleem gevonden.

Onderaan het vak staat:

Opties

vakje - Sla een copy op in de Verstuurde berichten map?
vakje - Verberg de CC van de ontvangers

Je moet dus even aanvinken dat je een copy wil in verstuurde berichten map.

Het wordt dus niet automatisch aangegeven in de sent-box (verstuurde berichten map)

Profile

Posted: 14 October 2006 10:09 }   [ Ignore ]   [ # 8 ]  
Teambaas
3534

Ja dat klopt LGP, ik heb hem idd drie keer verstuurd grijns fluiten sorry.  Ik dacht hij doet het niet en had gelukkig de boel gekopieerd (ervaring van mij dat ik dat het beste kan doen met lange verhalen aangezien de pc,s bij mij ook niet altijd mee wilen werken) en wer verstuurd.

Maar ze zijn dus aangekomen glimlach

Profile

Posted: 14 October 2006 09:51 }   [ Ignore ]   [ # 9 ]  
Coureur
701

Thor,

Ik kan je vertellen dat het werk, als je iets drie keer verzend, komt het ook drie keer aan lol

Ik vind het ook een beetje vreemd gaan meer daar is de kans (heel erg) groot dat het aan mij ligt, dus ik vertrouw er maar op dat het loopt, en ik weet inmiddels dat dat ook het geval is.

In de grond hebben PC’s schijnbaar een hekel aan mij, en dat is visa versa, door mijn werk spendeer ik veel uren achter het scherm, als ik achter het scherm zit ben ik vaak ( eigenlijk altijd) met meerdere programmas en sessies gelijkertijd bezig, en druk daarom wel eens op de verkeerde toetsen van de ramplank.

Ik begrijp nog steeds niet waarom men een PC heeft uitgevonden voor de gebruiker en dat ik vervolgens dat ding moet begrijpen.

Blij dat ze dat met de wagen anders hebben aangepakt, waar ik ook vele uren in vertoef, ik hoef dat ding te te begrijpen en de versnellingsbak , ankers , motor etc werkt elke dag hetzelfde. Ik hoef onderweg nooit te stoppen om hem opbieuw te starten etc.

Ik moet er niet aan denken dat hij door Bill Gates was gemaakt, stoppen, uitstappen, alle ramen en deuren afsluiten, weglopen, terugkomen en alles opnieuw doen en dan gaat hij weer.

Daarom zijn automonteurs ook een zegen, beetje olie en een nieuw stuk ijzer hier en daar, dagje dat ding onder de pannen bij de monteur, die zelden lastige vragen stelt, maar als je terugkomt loopt dat ding weer als een naaimachine.
Hoewel ze ook steeds meer met allerlei enge apparatuur er aan gaan hangen . gewoon weglopen, leenwagen en vergeten. Zo’n ding straft je ook niet wekenlang omdat je de deur een keer te hard dichtgooide vier weken geleden ....... zucht

Tja. naaimachines dat is weer een verhaal appart, ze zijn tegen woordig computergestuurt en je begrijpt het al.....

Profile

Posted: 14 October 2006 09:24 }   [ Ignore ]  
Teambaas
3534

Op de 1 of andere manier kan ik geen Pm bericht versturen.
Tenminste dat verwacht ik.

Als ik wil beantwoorden op een Pm die naar mij is gestuurd werkt alles goed. Als ik dan het bericht heb getypt en ik verzend het loopt ook alles okey.

Alleen geeft de control panel later niet aan dat ik het bericht verstuurd heb in de send box.

Ook bij herhaling geeft hij dit niet aan.
Dus ben ik bang dat er totaal geen bericht is verstuurd.
Klopt dit of geft de forum software dit gewoon niet aan.

BVD

Profile

‹‹ Verhuizing van Servers      Vraagje ››