Ok… ik/wij nemen schumacher alles helemaal niet kwalijk. Maar de discussies gaan daar telkens over, daardoor raken sommige mensen telkens overstuur en beschuldigen of denken dat de FIA onpartijdig is.
OP F1 crew vertalen we dat naar Michael Schumacher en daar staat niets over in de poll, dit is gevens vertalen uit een poll over een instantie en dat houden tegen een man persoonlijk, met naam en toenaam genoemd.
Wij gebruiken geen gegevens tegen Schumacher, het was een voorbeeld.
Jou opmekrking dat de wijze les die ik hieruit moet trekken dat er dan wel een ander pispaal komt, bevestigd alleen het door mij gestelde, we kunnen het niet laten om MS alles kwalijk te nemen wat er fout gaat in de sport die F1 heet.
Wat wil je dan zeggen, Schumacher is toch de pispaal geworden van de F1. Het bevestigd niks, het bevestigd dat men vaak de uitspraken ter discussie stellen van de FIA omdat ze Schumacher liever een straf zien krijgen dan niet.
Ik vind het onsmakelijk en F1Crew onwaardig. Deze gevolgtrekking uit de uitslag van de poll is onjuist, onterecht en geeft aan dat de mensen die tegen het instituut twijfelen, aan schumacher twijfelen en denken dat het allemaal beter wordt als hij weg is.
Er staat toch heel duidelijk het woordje “Wellicht” als begin van de door jou genoemde alinea. “Wellicht” wordt door de Dikke van Dale hoogstpersoonlijk vertaald als
wel·licht
misschien, mogelijk, mogelijkerwijs
Kortom, dat deel van de tekst, is niet op waarheid berust. Het zou kunnen, maar ook niet, wellicht (daar heb je dat woord weer) zal het wel helemaal de andere kant op gaan en wordt de FIA opgedoekt. Maar ja, dat weten wij niet.
Als je goed had gelezen had je gezien dat de echte conclussie van de poll die alinea daarvoor werd gegeven.
Er zijn dus grote twijfels bij de fans betreffende de FIA. Het lijkt dus tijd voor de FIA om veranderingen door te voeren in de bezetting of in ieder geval in de genomen beslissingen. Maar vermoedelijk zullen ze dat niet doen naar aanleiding van onze poll, helaas…
Dan nog tot slot
Ik denk echter dat je dit als redactie niet kunt maken, hoeveel respect ik ook heb voor al het werk dat daar gedaan wordt, en de moeite die genomen wordt om een leuke en gezellige club op te bouwen en te onderhouden.
Ik denk echter dat er niks verkeerd is. Schumacher werd in dat stuk gewoon in verband gebracht met de vele discussies die er op deden waaien icm de straffen die hij wel of niet kreeg in het verleden.
Hoe krijg je wantrouwen in een instantie, als je het telkens niet eens bent met hun uitspraken, en er ook een grote groep het tegenovergestelde had willen zien. Ik had óók een ander voorbeeld kunnen noemen waar veel F1 fans het niet mee eens waren. Een ander voorbeeld had echter ook gekunt. Maar dat is niet gebeurt, het is een onbewuste keuze geweest die niet bedoeld was om Schumacher te schaden, maar juist te laten zien dat het eigenlijk belachelijk is. Zondebokken komen en gaan en dat heeft dus niets met de uitspraken van de FIA te maken.
Ik hoop dat jouw onsmakelijke gevoel nu een beetje is verdwenen en het inziet dat wij Schumacher zeker niet in discredit wilden brengen. Echter wordt het artikel niet verandert, puur omdat het niet bedoelt is zoals jij het opvat.
stephan ik moet zeggen dat ik het wel met je eens ben, het is vaker wel dan niet zo geweest dat een oordeel van de FIA in het voordeel van onze oosterbuur uitviel, ik moet wel zeggen dat de keren dat het niet zo was MS ook fatsoenlijk bestraft is.
ieder zijn mening natuurlijk, maar laten we wel wezen, de FIA heeft toch echt af en toe de hand gehad in dingen die MS goed uitkwamen
(schrijf jij deze nog steeds stephan? ik neem aan van wel anders had je niet gereageerd, maar effe wat anders, wanneer komt de AI weer>???? )
De poll wasover de FIA en wel of niet betrouwbaar zijn, DAAR hebben mensen op geantwoord.
OP F1 crew vertalen we dat naar Michael Schumacher en daar staat niets over in de poll, dit is gevens vertalen uit een poll over een instantie en dat houden tegen een man persoonlijk, met naam en toenaam genoemd.
Ik vind het onsmakelijk en F1Crew onwaardig. Deze gevolgtrekking uit de uitslag van de poll is onjuist, onterecht en geeft aan dat de mensen die tegen het instituut twijfelen, aan schumacher twijfelen en denken dat het allemaal beter wordt als hij weg is,
Jou opmekrking dat de wijze les die ik hieruit moet trekken dat er dan wel een ander pispaal komt, bevestigd alleen het door mij gestelde, we kunnen het niet laten om MS alles kwalijk te nemen wat er fout gaat in de sport die F1 heet.
Jij mag jouw mening hebben en die zal ik respecteren, maar ik wil hier graag los van staan, de gevolgtrekking wordt op en namens F1crew gedaan, en ik heb wil daar part nog deel van zijn.
Ik vind het een site en club als F1crew onwaardig, maar dat is slechts mijn mening,
Ik denk echter dat je dit als redactie niet kunt maken, hoeveel respect ik ook heb voor al het werk dat daar gedaan wordt, en de moeite die genomen wordt om een leuke en gezellige club op te bouwen en te onderhouden.
Hoezo? Daar is toch niks mis mee? Veel mensen vinden de FIA onbetrouwbaar omdat ze denken dat ze Schumacher voortrekken. Als Schumacher er niet meer is, dan is dat toch over? Tenzij ze (de f1 fans) een nieuwe zondebok vinden.
Daar is toch niks achterbaks aan, of zielig etc?
[wijze les]Mensen kijk toch eens in vredesnaam verder dan alleen “Ze zijn onaardig tegen Schumi” Want zo was dat stuk helemaal niet bedoeld. Als je eens goed leest en onafhankelijk leest, dan kun je het net als ieder onafhankelijke F1 fan opvatten als een postief ding voor Schumacher, puur omdat hij de zondebok is van de F1 en als hij weg gaat komt er weer een ander pispaaltje.[/wijze les]
Wellicht kan het vertrek van Michael Schumacher de FIA een handje helpen. Tenslotte neemt Schumacher vaak een hoofdrol in de genomen beslissingen van de FIA. Met het vertrek van Schumacher zal dus een belangrijk discussiepunt in de Formule 1 verdwijnen. Maar die zal ongetwijfeld weer snel vervuld worden door een nieuwe coureur.
Deze opmerking is zo ontzettend ver onder de gordel, dat ik hem F1crew onwaardig vind en er dus verder niet op wil reageren, buiten zielig ...,. zielig .... heel erg zielig, dat wij hier op de site zo moeten natrappen.....
Ik had in eerste instantie ook commentaar op de uitleg van de uitslag, die ik zeker niet onafhankelijk vind klinken, maar het leide teveel de aandacht af van bovenstaand commentaar en ik hoop dan ook dat dit nog kan/ zal worden verwijderd.