Losers zijn het Wellicht dat ze meer kunnen imponeren, ik zag net al ff op de A1GP site dat DL bovenaan stond en dat de top 3 van vorig jaar (incl het dominerende Frankrijk) ver weg van de nr.1 plek stonden.
Ja ik heb me toen echt opzitten vreten die laatst ronden want duitsland kwam zo hard dichterbij en de rest ook dat als nederland naar de pits zou gaan nog meer zouden verspillen.
Oh dat weet ik zo niet, ik zag alleen een negende plek in hun thuisrace, en dat vond ik statistisch gezien zeer matig. Maar er was dus meer aan de hand
Ja ze lagen op de 1e pos. in de regen toen ging duitsland toen op 2e pos. naar pits voor slicks en een paar rondjes verloor duitland iets totdat het droger werd bleef Nederland op regenbanden rijden en toen konden ze het niet meer bij houden, als ze te gelijk op 1 á 2 ronde later voor slicks waren gegaan hadden ze het zeker gewonnen.
Oh dat weet ik zo niet, ik zag alleen een negende plek in hun thuisrace, en dat vond ik statistisch gezien zeer matig. Maar er was dus meer aan de hand
Ik kan hem niet al te best herinneren als pitreporter. Maar als racer mag ik hem ook niet echt, ook niet als persoon… ik denk dat je al met al wel mag stellen dat ik hem niet echt mag, in welke vorm dan ook
Ik keek vorig jaar trouwens wel zeer regelmatig, dit jaar nog niks gezien, maar ik moet zeggen het is zeker boeiend. Alleen doodzonde dat Verstappen zn dwijlactie heeft gemaakt…
Kalf is sowieso altijd een draak in verslaan van wedstrijden… ik mag hem niet zo en kan zn stem al helemaal niet aanhoren, dus laat staan als hij non stop praat
Maar A1GP ligt nog in de kinderschoenen… wellicht dat er nog een paar regiemannen zijn die te graag alles uit de kast willen gooien
ben ik met je eens, maar de slechte regie en het onophoudelijke praten over zaken die ik niet kan zien, terwijl ik naar iets anders zit te kijken, komt op mij vervelend en rommelig over, en dan verlies ik het overzicvht en loop ik weg.
Dat kan toch de bedoeling niet zijn.
Vandaag voor het eerst alles van de A1GP gezien en ik heb daar toch een paar opmerkingen bij.
- Ik vind het geheel te veel een rommeltje waar je moeilijk wat structuur in kunt vinden.
- Het commentaar van Kalf deed me denken aan een radioverslag, die vertellem ook zonder adem te halen wat ik allemaal niet kan zien, ik mag mischien zeggen “ een heel hoog Theo Komen gehalte” ( je moet dan wel wat ouder dan 21 zijn ben ik bang)
- De regie is werkelijk hopeloos, flitsen van dezelfde twee wagens wagens in elke bocht en vanuit elk oogpunt dat je maar kan kijken
- in de cockpit, op de helm, kijken op het stuur etc etc,
Is dat altijd zo, of was vandaag een speciale uitzending, of lag het mogelijk aan het cirquit?