F1crew

ABNAMRO moet ING zijn denk ik
Posted: 06 October 2006 12:48 }   [ Ignore ]   [ # 1 ]  
Coureur
Total Posts: :
701

Roemenië waar je niet opgelicht wordt

Inge

Je bedoelde te zeggen, waar je het niet merkt dat je opgelicht wordt lol

Of bedoelde je dat niet? 

Het komt er heel dicht bij ,maar dat willen ze in de gehele werld, mensen als jou ontmoeten, die het gevoel te geven dat ze speciaal zijn en dat alleen daar niet opgelicht worden.

Maar let op de sign van pctje (dacht ik uit mijn (oude)hoofd) wink

Profile

Posted: 06 October 2006 11:38 }   [ Ignore ]   [ # 2 ]  
Teambaas
12877
loved GP - 05 October 2006 09:18 PM

ING is heel hard bezig en aan het investeren om een mondiale bank te worden, en dus minder afhankelijk te zijn van Nederland en eigenlijk moet je zeggen Europa.

Als je ooit in Boekarest bent, moet je gaan eten bij het Amsterdam Cafe & Terrace ergens in het centrum (ben de naam van het plein kwijt, sorry), te herkennen aan de oranje ING parasols en de oranje ING polo’s van de bediening. Lekker eten en de enige plaats in Roemenië waar je niet opgelicht wordt duim

Of bedoelde je dat niet? grijns

Signature 

“I never lose, I’m just delaying my victories.” - Mika Hakkinen

Profile

Posted: 05 October 2006 21:18 }   [ Ignore ]   [ # 3 ]  
Coureur
701

Misschien wint het ene team ietsje meer races (=meer tv-minuten = meer publiciteit) dan het andere team? 

Inge,

Jij hebt het helemaal door, maar het gaat nog even verder.

Ja maar een nederlandse sponsor bij een nederlands team klinkt logischer

Sculder,

Hoewel het logisch klinkt, zou het niet de verstandigste keuze zijn van ING bank.

ING is heel hard bezig en aan het investeren om een mondiale bank te worden, en dus minder afhankelijk te zijn van Nederland en eigenlijk moet je zeggen Europa.

Spyker sponseren is in dit geval een riskante investering, de kans dat ze groot en succesvol worden is , in ieder geval voorlopig, minimaal.  En juist dat zou niet goed zijn voor het imago van ING, combineer dat met wat Inge al aangaf, te weinig aandacht van de media.

Daarnaast is het de zaak dat als je een mondiaal karakter wil uitstralen, moet je jezelf ook mondiaal opstellen, en dus niet de sponsor worden van een Nederlands Team.

Het lijkt niet logisch als je er als Nederlander over nadenkt, maar bekijk het eens als een wereldburger, dan zie je de andere kant beter.

Uiteindelijk heeft het niets met vaderlandse trots te maken, zelfs niet met geld want die 35 miljoen zijn ze vergeten voor ze de koffie bij het tekeken op hebben.

Het gaat om uitstralen van .... eyeball reclame daar gaat het om.

Profile

Posted: 05 October 2006 19:06 }   [ Ignore ]   [ # 4 ]  
Teambaas
7308

Ja maar een nederlandse sponsor bij een nederlands team klinkt logischer

Profile

Posted: 05 October 2006 19:00 }   [ Ignore ]   [ # 5 ]  
Teambaas
12877

Misschien wint het ene team ietsje meer races (=meer tv-minuten = meer publiciteit) dan het andere team?  :duuhuuh:

Signature 

Profile

Posted: 05 October 2006 18:50 }   [ Ignore ]   [ # 6 ]  
Teambaas
7308

Ik begrijp ook niet dat abn of ing dan hoofdsponsor van renault worden waarom niet bij spyker????

Profile

Posted: 05 October 2006 11:39 }   [ Ignore ]   [ # 7 ]  
Teambaas
9834

Ik heb het artikel maar even gesloten, al die geruchten, wat mot je er mee confused

Profile

Posted: 05 October 2006 10:14 }   [ Ignore ]   [ # 8 ]  
Teambaas
12877

Ja maar hey met Spyker is er al een oranje auto, had ‘m groen-geel veel leuker gevonden grijns

We zien wel, eerst maar kijken wat er bevestigd wordt.

Signature 

Profile

Posted: 04 October 2006 23:10 }   [ Ignore ]   [ # 9 ]  
Coureur
701

Sculder,

Het zijn meer dan geruchten denk ik, omdat mijn bron van de beurs komt, men hoort het nieuws aan met gemengde gevoelens in de financiele wereld. reden is dat dit soort instellingen normaliter geen sporten/ evenementen zal sponsoren waar ze commentaar kunnen krijgen dat het niet natuurvriendelijk of millieu technisch verantwoord is.

Daarbij komt dat Ing idd tegenover Rabo en AAB meer body moet gaan krijgen in de marketing. Deze instellingen kunnen zich niet meer profileren in productverschillen, dat ligt allemaal te dicht op elkaar.

Ik verwacht binnen enkele dagen een bevestiging, hoe dan ook zal het wel weer extra geld brengen bij Renault.

Rabo heeft al veel publiciteit met de hyphothekenmarkt en dat het cooperatie is.

ABN AMRO gebruikt de zeilwedstrijden, voetbal en tennis al gedurende langere tijd, InG heeft niets daar tegenover.

Maar ik en de beurs jongens/ meiden kunnen natuurlijk ook fout zitten, we zullen wachten ....

Profile

Posted: 04 October 2006 22:41 }   [ Ignore ]   [ # 10 ]  
Teambaas
7308

Geruchten geruchten.....

Profile

Posted: 04 October 2006 22:24 }   [ Ignore ]   [ # 11 ]  
Teambaas
7308

Dat dacht ik ook al. Heb het ff opgezocht.

http://www.nu.nl/news/840057/47/rss/Nederlandse_hoofdsponsor_voor_Renault_F1.html

Profile

Posted: 04 October 2006 22:05 }   [ Ignore ]  
Coureur
701

De nieuwe sponsor voor het Reault team is volgens de voltallige pers ING en niet AAB.

Het bedrag is voldoende om ze hoofdsponsor te maken waardoor ze veel ruimte voor het logo op de wagen zullen krijgen en de naam zal worden gedragen door het team.

Het zal waarscijnlijk ING Renault gaan heten waardoor en een behoorlijke exposure zal zijn.

Ook wordt er gesproken dat de keus op Renault is gevallen omdat het een topteam is dat veel vooraan zal rijden en dus veel TV exposure zal geven.

Er is over het sponseren van Sppyker nagedacht, maar er wordt getwijfeld aan het succes en aan het feit of ze veel in de camera zullen rijden.

De F1 is een mondiale sport met een kijkcijfer van 1 Miljard mensen over de wereld, ING is hard aan de weg aan het timmeren om een Mondiale bank te worden, en daar moet dan ook de reden vonden worden van de sponsering van de F1.

Het is een antwoord op de zeer succesvolle sposering van AAB van de Volvo Oceanrace, dat heel veel mondiale exposure heeft gegeven.

Hoewel de officiele contracten nog niet getekent zijn, verwacht men dit elk moment.

Profile