De hoofdrace werd gaandeweg steeds leuker en ik zat Jeroen echt voorbij Frankrijk te schreeuwen. Ik vond het wel een foutje van het team dat ze niet wisselde naar weer slicks.
Wat ik niet vatte was de safetycar op de baan. Pakistan stond al weer in de pitstraat en sturen ze toch nog de safetycar de baan op
De regie vond ik slecht. Teveel hoempapa tussendoor. Ik wil de auto’s op de baan zien, niet de pitstraat en het publiek en onboard zus, onboard zo en dubbel beeld.
ik als Jos Verstappen fan heb me er toch maar overheen gezet, en naar de A1GP gekeken (bla bla bla, zeker jammer dat jos niet mee doet. maar je bent auto/motorsport gek of je bent het niet)
maar WAT een hoofdrace zeg, ik heb zitten genieten van alles wat iemand van autosport kan of wil verwachten, keiharde high speed inhaalacties, de euforie van het moment dat de Bleek die wagen langs duitsland perst, de nog grotere euforie als ie dat stukje ook nog eens flikt bij frankrijk, kippenvel op mijn armen
dan de milde deceptie en de wetenschap dat ie dat echt niet gaat houden. eerst usa dan duitsland en dan in die laatste ronde australie.
maar helden van de dag blijven voor mij toch Phil Giebler (team USA) en onze eigen Bleek, een waardig vervanger van ons Jos.