Nee dat kan natuurlijk niet. Maar goed, concerten in de Arena zijn toch een drama, dus wat dat betreft mis je er weinig aan. Jammer alleen dat zoveel artiesten daar toch naartoe gaan.
Het kan erger. M’n zus, helemaal wild van Robbie Williams, ging niet naar zijn concert in Nederland want dat was in de Amsterdam Arena en daar ga je niet zitten als je een verstokte Feijenoordfan bent.
Over verandering gesproken;
Volgend jaar juich ik ineens als er een Ferrari wint.
Da’s een soort van cultuurschok.
Gek hè, hoeven we rood niet meer bij voorbaat lelijk te vinden, hoef ik me niet meer diep van binnen te schamen dat ik Fiat rijd, kan ik m’n schoonmoeder niet meer pesten (nou ja, niet hiermee, er zijn nog zat andere dingen waarmee ik haar kan pesten ). Het zal wel wennen zijn!
In mijn verwachtingspatroon heeft Kimi over precies 1 jaar deze nr. 1 status door prestaties verworven.
Nu hij eindelijk in een auto komt die niet om de haverklap zichzelf opblaast.
Zelfs nu zou je kunnen zeggen dat Ferrari 2 gelijkwaardige teammaten heeft. In de praktijk echter staat het 10 of 11 tegen 1 geloof ik.
Dan vind ik het niet helemaal gelijkwaardig meer.
Ik geloof wel dat Ferrari 2 teams handhaaft, gewoon omdat zij dit kunnen en er expertise uit halen. Maar gelijkwaardiger wordt Massa daaar niet mee.
Je hebt ook mensen die in de stromende regen staan om een glimp van een F1-auto op te vangen. Dan vraag je je ook af of die wel helemaal toffie bovenin zijn
Nou doe er dan eens iets mee, kun je het ver mee schoppen. Als je dit idee nou omzet in realiteit, dan maak je een hoop mensen blij. Al kleeft er ook een nadeel aan: van bankbiljetten groeien planten en bomen enzo niet echt hard…
Ben nu weer even verder poetsen en zo lunchen (klinkt chique voor wat bruine boterhammen met kaas en kiprollade en een glaasje melk )
Oh maar dat ben ik met je eens miep, wolken kunnen heel erg mooi zijn. Maar vooral als je er dan ook verschil in ziet, als het één grijs vlak is vind ik het toch minder interessant. En als er iets uitvalt vind ik ze stom…
Zon is saai want die is constant hetzelfde. Wolken zijn iedere keer weer anders van vorm. Zeer entertainend (ik ga met de tijd mee, ik gebruikt vernederlandste engelse woorden) als je er op let
Je hebt ook mensen die in de stromende regen staan om een glimp van een F1-auto op te vangen. Dan vraag je je ook af of die wel helemaal toffie bovenin zijn