Warmer dan anders kan ik mij voorstellen, maar zo van de één op de andere dag groter? Dat heb ik nog nooit mee gemaakt! Het is weer voor ijs bij Il Mulino, Inge! Adelaarstraat 2/4, bij de sluis!!! En neem er ook maar één op mij
Ik ben ook weer thuis! Van mijn fietstocht naar de andere kant van de stad, tsjonge wat is die stad groot en warm vandaag
Straks nog een course en dan weer (bijna) vrij tot donderdagmiddag
Och, ik weet eigenlijk niet hoe het gaat, hopelijk heb ik binnenkort eens een gesprek met iemand die wat nuttigs voor me kan betekenen in het terugkeerproces. We wachten af…
ai, dat is wel balen zeg. Gaat het nu wat beter met je? Vond het eigenlijk wel vreemd om je zo vaak overdag te zien, maar goed…
de fluistertocht was idd met mijn vriend. In totaal waren we met 6 personen terwijl er op de boot wel een man of 90 kwijt kon (als het al niet meer was)....
met mij gaat het krijg bijna vakantie. Ben er echt aan toe om even weg te gaan. Verder nog afgelopen donderdag een fluistertocht bij volle maan gehad over de biesbosch bij Dordrecht. Echt super mooi!
Goh, in mijn onderbeuwste zonet al goedenavond geroepen? Zal mijn alterego wel geweest zijn
Maar met de echte ik gaat het goed, maar ach, kan beter. Ik zit al 3 weken thuis en had het weekend griep, dat is nu gelukkig weer aan het overgaan. Verder gaat het goed
ja wel hoor. Na mijn vakantie begin ik bij mijn nieuwe baan. Mijn vakantie nemen ze me niet af hoor. Is al weer ruim een jaar geleden dat ik vakantie heb.
Toen ik van ‘t weekend ‘s nachts niet kon slapen had ik de TV aangezet. En ik dacht al tijdens de reclame, wat een bekende stem prijst zichzelf daar aan
Ik schijn een sexy stem te hebben Dat zei tenminste een vriend van m’n schoondochter, toen ik terwijl zij aan het telefoneren was met hem hello Nika riep. Ik klonk sexy zei die.
Dus als we nog eens om geld verlegen zitten kan ik altijd nog een andere carrière starten
Het zou vast ook schelen als Kimi zijn mond wat verder open zou doen. Ik heb er afgelopen weekend een beetje op gelet, maar het is dattie toch echt geen woorden kan vormen zonder z’n mond een beetje te bewegen… als dat wel zou kunnen zou hij volgens mij echt z’n kaken stijf op elkaar houden tijdens het praten.
Maar het klinkt ook een soort van schor. Ik vind het in ieder geval niet zo sexy. Maar goed, daar draait het ook niet om dus waar doe ik moeilijk over....
Kimi praat door z’n neus, daarom klinkt het zo apart. Volgens mij is dat wel te verhelpen, of door een operatie of simpeler spraak- en ademhalingslessen.
Tric, nog even terugkomend op de inmiddels gesliten chat. Ik doelde niet op Kimi zijn Engels, maar als hij begint te praten heb ik altijd het idee dat ‘íe vergeten is de olie bij te gieten. Het piept en kraakt allemaal zo