Nieuwsberichten kunnen altijd ook een andere intentie hebben met de lezers dan dat de lezer standaard is gewend, dat houdt het spannend toch?
Maar goed, het leek mij wel duidelijk, toen ik het bericht las, dat het niet op feiten was berust. Maar laten we verder gaan. Jouw titel kan ook “vreemd” opgevat worden trouwens nu ik er anders naar kijk
Stephan -> Zijn de nieuwsberichten van F1Crew er voor om aan te geven wat er in dat wereldje gebeurd of om aan te geven “wat er leeft onder de fans”? Het maakt mij niet uit, maar als dat tweede het geval is lees ik het iig op een heel andere manier.
In ieder geval, het is nu duidelijk, vnl door Ollies post, bedankt voor de reacties
Zonde om het in de molen te doen, heb het liever in de hand!
Maar serieus, F1 Crew streeft er inderdaad naar om berichten pas te brengen wanneer het bevestigd is. Dat van Briatore is er blijkbaar doorheen geglipt. Voor wat betreft dat bericht van Schumacher, de titel doet inderdaad anders vermoeden dan het artikel zelf. Ik moet zeggen dat ik dat bijvoorbeeld in de kranten ook érg vaak tegenkom, en daar stoor ik me dan ook aan.
inderdaad inge dat van schumacher weten ze gewoon niet het zou me niets verbazen als het een anti-schumi redactie redactielid was.....
....ohohoh… er wordt wat gezegd over je held en het is niet gebasseer op de waarheid. Ik kan er nergens aan opmaken dat het anti schumacher is hoor :/
Welke passage bedoelde je dan. De gene waarin wordt gesproken over de meest succesvolle F1 coureur aller tijden? Ik kan geen woord vinden wat jouw mening onderbouwt. Beetje jammer, blijkbaar ben jij degene die een duidelijke mening heeft alvorens het bericht te hebben gelezen, en alles wat zou kunnen zijn, vertaald als een persoonlijke haat aanval.
Komt er ook nog eens bij dat er geen anti-schumacher fans in de redactie zitten.... alleen wel mensen die meer fan zijn van een andere coureur. Dus daar hoef je je geen zorgen over te maken.
En Inge… over geruchtenmolen zelf aan te duwen.... het is gewoon wat leeft onder de fans op dit moment. En lees dan ook het verhaal goed door dan wordt er ook per direct verteld dat het om een idee gaat. Het eind bevestigd dat nogmaals.
Maar hoe dan ook, wellicht zou een vraagteken goed doen, maar dan nog vind ik dit een beetje overdreven. Er worden wel eens vaker belangrijke geruchten vermeld op de site.
OK, niemand reageert op mijn opmerkingen, prima. Ik heb toch nog iets toe te voegen. Ik heb van een aantal redactieleden gehoord dat men niets op de site wilde zetten voordat het bevestigd is, omdat er zoveel gespeculeerd wordt. Een goede instelling naar mijn mening. Daarom verbaasde ik mij al over onderstaand bericht, wat uiteindelijk dus gewoon niet waar blijkt te zijn, en ook deze titel;
http://www.formula1.nl/index/f1crew/nieuws/schumacher_stopt_raikkonen_naar_ferrari/
doet meer vermoeden dan dat er werkelijk aan de hand is. Is het geduld op? Zet dan tenminste een vraagteken achter die kop, als je je gedachten toch wil uiten. Ik ben geen fan van Schumacher die, zoals in het artikel gesuggereerd wordt, het ‘tot de laatste zucht’ ontkent. Maar er is noch door Schumacher, noch door Ferrari bekend gemaakt wat zij volgend jaar gaan doen. Ik had niet verwacht dat F1crew nu ineens zelf de geruchtenmolen aan zou gaan duwen.