ik was er ook stond op het pitgebouw , toen schumacher klaar was ben ik naar benden gegaan en bij zo’n groep gaan staan met allemaal een pen in hun hand ik wachten wachten wachten en toen.. kwam ie naar buiten heb handtekening, en heb hem bijna aangeraakt
Oh hemel, wat ben ik jaloers Schumacher bíjna aanraken, ja, dat is mijn ultieme droom :duuhuuh:
Nee sorry voor t sarcasme, ikke wel snappe, ikke had dat bij Heikki in Zolder, maar t klinkt zo, erm, ja hoe zeg ik dat netjes
ik was er ook stond op het pitgebouw , toen schumacher klaar was ben ik naar benden gegaan en bij zo’n groep gaan staan met allemaal een pen in hun hand ik wachten wachten wachten en toen.. kwam ie naar buiten heb handtekening, en heb hem bijna aangeraakt (ps ben wel blij dat ik nog leef wat was dat duwen toen ie naar buiten kwam.. was niet normaal ik ben niet de grootste en ik was omringd door allemaal van die 2m mannen toen ms kwam was ik bedolven onder de mensen maarja toen ik me vooraan had geworstelt was het wel gaaf
Ik stond tussen die groep fotografen op de baan!.... wel helemaal vooraan de groep had us vrij zicht met me lens
Mogguh!… Zo lekker weekendje achter de rug op de Nurburgring!. Lekker fotograferen bij de Ferrari Racing Days, vooral zondag was gaaf!, zoooo dichtbij de demo van Schumacher kunnen staan … en ja!, voor een Ferrari Fan is dat errug gaaf
ik was er ook stond op het pitgebouw , toen schumacher klaar was ben ik naar benden gegaan en bij zo’n groep gaan staan met allemaal een pen in hun hand ik wachten wachten wachten en toen.. kwam ie naar buiten heb handtekening, en heb hem bijna aangeraakt (ps ben wel blij dat ik nog leef wat was dat duwen toen ie naar buiten kwam.. was niet normaal ik ben niet de grootste en ik was omringd door allemaal van die 2m mannen toen ms kwam was ik bedolven onder de mensen maarja toen ik me vooraan had geworstelt was het wel gaaf
goedemorgen (bijna middag..) allemaal
Zo, het is weer even rustig op het werk .. maar dat mag ook wel, afgelopen vrijdag was het echt een heksenketel hier! Dus het is wel lekker dat er nu even niet zoveel te doen is
Mogguh!… Zo lekker weekendje achter de rug op de Nurburgring!. Lekker fotograferen bij de Ferrari Racing Days, vooral zondag was gaaf!, zoooo dichtbij de demo van Schumacher kunnen staan … en ja!, voor een Ferrari Fan is dat errug gaaf