Doe ‘m de groeten
Zeg maar dat ie mag komen uithuilen als ie t WK eenmaal verloren heeft, heb nog wel een leuke teddybeer (bij meetingbezoekers bekend) die hem wel op zal vrolijken tegen die tijd : :duivel:
Volgens Willem ligt het aan mijn macadres, die moet aangepast worden bij mijn provider.... (Casema ) dus we hebben al een andere oplossing gevonden.... draadloze router ertussen en alles is opgelost
Hier ben ik dan op mijn nieuwe laptop
Ik heb alleen nog 1 probleempje.... ik krijg geen verbinding met internet via mijn kabel.... Ik zit nu draadloos via een onbeveiligd netwerk D’r is dus iemand zo ‘slim’ hier om zijn netwerk niet te beveiligen :duivel:
Ik ga je even uit de lucht vissen (niet dat ik het kan ofzo )
Hier ben ik dan op mijn nieuwe laptop
Ik heb alleen nog 1 probleempje.... ik krijg geen verbinding met internet via mijn kabel.... Ik zit nu draadloos via een onbeveiligd netwerk D’r is dus iemand zo ‘slim’ hier om zijn netwerk niet te beveiligen :duivel:
Vanmiddag een nieuwe laptop aangeschaft! Zit nu nog op de oude, dit zal 1 van de laatste berichten zijn. Straks maar eens ff lekker de tijd nemen om die te installeren.
Hey Francis was je d’r weer! De poes is niet hier, die zit gewoon in haar eigen huis. Maar moeten wel eten geven en buiten laten spelen enzo, en dan kunnen we ook voor de plantjes zorgen. Nog 2 weekjes te gaan.
Daar ben ik weer! Even de ‘zorgpoes’ buiten gelaten, had trouwens nog bijna een tweede poes, die liep gezellig miauwend met mij mee onderweg. Daarna nog even fotoboeken gekocht, dan kan ik de laatste foto’s ook netjes opbergen en is de missie voltooid
Net even boodschappen gedaan, kreeg ik een Merci bij de kassa, wat een fratsen bij de C1000 Zijn waarschijnlijk tegen de datum ofzo, maar toch aardig. En lekker
Nou, over weersvoorspelling gesproken: ik ga er nu even uit want ik zie bij de voorspellingen dat er heel wat regen aan zit te komen nog! En ik heb dat liever niet op mijn bolletje :duuhuuh:
Ik hoop voor jullie dat het weer het weekend meezit en dat je even lekker naar Arnhem kunt. Wie weet zie ik je vandaag nog, anders een fijn weekend!
Ik vind het ook wel eens lekker om iets langer te blijven liggen maar dan ben ik vaak toch rond half 9/9 op. En het is ook wel gezellig om ‘s ochtends nog heel even samen te zijn.
Maar zo heeft ieder wat, de een is een ochtendmens en de ander een avondmens.
Gezellig op familiebezoek. Als wij naar mijn ouders gaan proberen we vaak ook naar oma te gaan. Maar zo al te vaak komen we niet bij mijn ouders. Zien ze ongeveer 1 keer in de maand en soms komen ze ook hierheen en dan zien we oma niet.
Zondag misschien naar openluchtmuseum in Arnhem. Ligt een beetje aan de weersvoorspelling
Nou jij bent dus wel een ochtendmens, ik totáál niet! Wij doen huishouden ook samen hoor, want we hebben allebei eens in de 14 dagen een vrije dag, werken dus evenveel dus moeten we het huishouden ook samen doen. En vele handen maken licht werk!
Wij gaan het weekend eens even langs bij Willem zijn oma’s, zaterdag hier in de buurt en zondag in Amsterdam.
Normaal probeer ik ‘s ochtends wat te doen voor ik weg ga (vriendlief gaat om 7 uur en ik om half 8) zodat in het weekend minder over blijft en dat doen we dan vaak samen. Maar als ik toch vrij ben zadel ik vriendlief er maar niet mee op.
Per oktober heb ik een andere baan en dan heb ik ook eens in de 14 dagen een dag vrij. Heerlijk!
Dat is het voordeel van de bomen, vangen veel op. Nadeel als het al droog is dat ze wel eens willen nadruppen. Een boswandeling is altijd mooi. Die rust vaak en het geluid van de vogels en zo
Je hebt gelijk hoor, dan is het schoonmaken in ieder geval maar weer achter de rug. Ik probeer dat ook altijd te doen op mijn vrije vrijdagen (1x per 14 dagen) zodat het niet in het weekend hoeft. Maar als ik geen vrije vrijdag heb, dan zal het wel moeten in het weekend.
Wandeling was leuk, we zijn naar de bossen in Appelscha geweest, daar hebben we eerst nog even wat gegeten. Erg mooi, er was ook heide enzo. Het miezerde een klein beetje maar dat voelde je niet als je in het bos liep, dus al met al viel het weer hartstikke mee!
van het weekend al e.e.a. gepland, en dan komt schoonmaken niet echt goed uit. Dus dan maar op m’n vrije dag. Maar dat houdt in dat ik vanmiddag alleen maar ga doen waar ik zin in heb. Kan dus beter ‘s ochtends aktief zijn dan ‘s middags
Hoe was de wandeling van afgelopen week samen met je zwager?
ben vandaag vrij en ben gewone tijd (lees 6.30u) opgestaan, want vriendlief moest wel werken. Toen hij ging (7.00u) ben ik begonnen met schoonmaken, de was doen en naar de groenteboer. Nu even ontspanning.
Daar word dat nieuwe model uitgelegd, zoals nieuwe motoren die er evt. leverbaar zijn en ander technische en bijzondere weetjes over de diverse uitvoeringen en types. Wat voor systemen dr op zitten en hoe ze werken.
durf het niet te zeggen. Laatste paar weken moeilijk te voorspellen. Buien kwamen hier ineens opzetten. Zo had je zon en 5 min later kwam het met bakken uit de hemel
heb in het grijze verleden ooit even icq gehad. Maar op een gegeven moment moest er iets met de computer gedaan worden (opnieuw installeren of zo ) en is het er nooit meer opgekomen.
ik had vroeger ook icq en later msn. Toen ik msn kreeg heb ik icq en msn samen laten draaien en heel lang bekeken wat ik het meest gebruikte op het laast werd icq niet meer gebruikt toen heb ik die dr afgedaan.
Nee, ik ben op dit moment op het werk, daar heb ik sowieso geen ICQ (of MSN, of Yahoo .. hier moet ik het stellen met een programmaatje dat SameTime heet en dat werkt alleen op het interne netwerk...)
En ICQ Rulezzz, MSN heeft mijn hart nog steeds niet gestolen. Al vind ik het wel lastig dat iedereen MSN heeft en bijna niemand ICQ, wordt eigenlijk best saai
ICQ .. die goede oude tijd Ik heb laatst de buurvrouw ook weer aan de ICQ gekregen
Maar ja, er zijn inderdaad echt té veel mensen die MSN gebruiken, dus als je tegenwoordig nog iemand wilt bereiken, ‘moet’ je eigenlijk al wel MSN gaan gebruiken… Ach, ik heb gewoon beide programma’s aanstaan (hmm, ik moet alleen op mn nieuwe pc nog even ICQ installeren, bedenk ik me net .. nog helemaal niet aan toe gekomen!)
Ik kon eerst niets versturen, niet aan Willem en ook niet aan Frank, die zal dus zo ook wel uitvallen
En ICQ Rulezzz, MSN heeft mijn hart nog steeds niet gestolen. Al vind ik het wel lastig dat iedereen MSN heeft en bijna niemand ICQ, wordt eigenlijk best saai
Nou dames en heren, ik ga zo spulletjes pakken voor mijn wandeltocht, wish me dry weather
Ik word af en toe simpel van icq (niet dat ik ut nog veel heb aanstaan). Op de laptop vliegtie er geregeld uit en op de gewone pc heeft icq ook van die dagen dat het op en af gaat.