Voor de een is iets mooi, voor de ander niet. Door uitval van Alonso leek het kampioenschap erg spannend te worden, nu ietsjes minder. Vind jij vast niet erg. Maar zelf gaf ik ook nogal wat commentaar (doe ik bijna altijd wel ). En dat van Kubica is iets om trots op te zijn. Wel done!
Sommige verrassingen hielden me niet aan de buis gekluisterd Francis maar dat zal denk aan mij liggen
Heb echt nooit zó meegeleefd met een race.. Zó enthousiast toen Fernando Michael inhaalde en zó’n kutgevoel toen ie uitviel… Maar uiteindelijk niets (=weinig) verloren en een errug mooi podium. En twee puntjes voor Kubica, die zich in zijn eerste race een Ferrari zag inhalen doe je t goed.
Wat een maffe race. Ik ben nog steeds niet bekomen van mijn wisselende emoties (Eerst Fisi… Dan Fernando… Dan Schumacher )
Maar erg leuk, dat drietal op het podium. Vooral Pedro, die ken ik eigenlijk alleen maar als heel rustig en relaxt. Moet je die es zien juichen zeg En Jenson in de persconferentie: “I’m sorry if my voice sounds a bit strange - I screamed so much!”
Ik zou het dus wel leuk vinden als schumi met de hoofdprijs er vandoor ging. Maar ben het wel met je eens dat het leuk is als een outsider een race wint. Mag van mij vaker gebeuren. Een heel mooi podium zo
Ach dat Schumacher uitviel, het zal niemand verbazen, betreur ik niet zo. Ik vond zijn afsnij-actie overigens niet zo netjes. Maar wat mij betreft is de spanning al terug in het kampioenschap, en het mag spannend blijven, zolang Schumacher er maar niet met de hoofdprijs vandoor gaat :duivel: En het is wel zo leuk als de komende races nog wat vaker outsiders een vinger in de pap hebben!
was echt super spannend ja. Alleen had voor mij schumi niet uit hoeven te vallen. Zou het kampioenschap spannender maken. Maar echt onwijs gaaf voor Jens dat hij eindelijk een felbegeerde en verdiende overwinning in de wacht heeft gesleept.