F1crew

1 of 2
1

Montoya naar de Nascar
Posted: 30 May 2009 17:23 }   [ Ignore ]   [ # 1 ]  
Administrator
Total Posts: :
42225

3 weken in Amerika geweest. In de eerste week hebben we een rondje gereden (in een busje) op de oval van Texas Speedway Fort Worth. ‘t is daar toch echt schuin in de bochten.
En een automodel gekocht van z’n 1e overwinning in de Nascar in 2007. Staat leuk bij het F1-model van zijn 1e overwinning in de F1.

Afgelopen maandag een groot deel van de Nascar race zitten kijken met een tijd lang Montoya op de 3e plaats. Uiteindelijk istie 8e geworden.

Profile

Posted: 04 April 2009 11:27 }   [ Ignore ]   [ # 2 ]  
Teambaas
7123

Nascar is gewoon te moeilijk om te volgen. Wel jammer een hele leuke serie

Signature 

Soms denk ik ... Meestal niet!
MSN:

Profile

Posted: 27 November 2008 14:31 }   [ Ignore ]   [ # 3 ]  
Administrator
42225

Eey Ollie Bollie, tijd gelee glimlach

Profile

Posted: 26 November 2008 12:28 }   [ Ignore ]   [ # 4 ]  
Teambaas
4993

Montoya heeft geen interesse in F1-rentree
25 november 2008

Juan Pablo Montoya heeft geen trek in een Formule 1-comeback, zelfs niet als hij voor McLaren of Ferrari zou kunnen rijden. Zo heeft de 33-jarige Colombiaan, die tegenwoordig actief is in de Amerikaanse NASCAR-racerij, laten weten.

“Ik ben gelukkig in de NASCAR”, liet Montoya weten in een interview met het Spaanse persbureau EFE. “Mijn familie en ik hebben het naar ons zin in Amerika. Ik heb geen enkele interesse in een terugkeer naar de Formule 1. Zelfs al zouden McLaren of Ferrari me bellen, dan nog zou ik ‘nee’ zeggen tegen een Formule 1-rentree.”

Montoya beweert nog steeds aanbiedingen te krijgen uit de Formule 1: “Ik word nog steeds benaderd en ik heb al diverse aanbiedingen afgeslagen. Als ze tegenwoordig om mijn telefoonnummer vragen, dan vertel ik ze meteen dat ze niet hoeven te bellen voor een stoeltje in de Formule 1, want daar heb ik echt geen trek meer in.”

Montoya reed in 2006 zijn laatste Formule 1-race, voor het team van McLaren.

Signature 

Homo Sapiens non urinat in ventum…
Een wijs man piest niet tegen de wind in. duuhuuh

Profile

Posted: 29 June 2007 21:52 }   [ Ignore ]   [ # 5 ]  
Teambaas
4993

Ik had wel juichkreten van miep verwacht hier !

http://www.motorsport.com/news/article.asp?ID=258573

nascarcup-2007-sp-bh-0270.jpg

Signature 

Profile

Posted: 07 October 2006 10:34 }   [ Ignore ]   [ # 6 ]  
Coureur
840

Dat is goed van Montoya, misschien heeft hij daar nu wel zijn draai gevonden:)

Signature 

Thank you Michael

GO Nick&Felipe;:D

Felipe Massa for World Champion 2008 grijns

Profile

Posted: 07 October 2006 10:12 }   [ Ignore ]   [ # 7 ]  
Administrator
42225

En een eerste podium voor Monty, een 3e plaats.

http://www.motorsport.com/news/article.asp?ID=235227

Profile

Posted: 06 October 2006 21:55 }   [ Ignore ]   [ # 8 ]  
Coureur
701

he is having FUN auto  woepie

Profile

Posted: 06 October 2006 21:50 }   [ Ignore ]   [ # 9 ]  
Administrator
42225

Foto’s van Monty:

http://www.motorsport.com/photos/select.asp?S=ARCA&Y=2006&D;=&N;=&E=Talladega/Thursday_practice

http://www.motorsport.com/photos/select.asp?S=ARCA&E=Talladega/Thursday_qualifying&Y=2006&O=48
doorklikken naar pag. 6 en 7 voor meer foto’s

Profile

Posted: 06 October 2006 16:18 }   [ Ignore ]   [ # 10 ]  
Coureur
701

Miep,

al is het alleen maar om bij de volgende GP’s dat shirt te dragen en anderen de pest in te jagen engel

Profile

Posted: 06 October 2006 16:10 }   [ Ignore ]   [ # 11 ]  
Administrator
42225

woepie En er zijn al t-shirts van Montoya voor een leuk prijsje (geen F1-prijzen) in de States dus ik ga even schoondochter op pad sturen woepie

Profile

Posted: 06 October 2006 16:09 }   [ Ignore ]   [ # 12 ]  
Coureur
701

Dat gaat alleen maar een heel hoog fun gehalte garanderen, nog even dan openen we een topic, Montoya flikt het weer, maar de onderliggende toon zal heel anders zijn dan het huidige topic.

Ik hoop dat hij buiten veel plezier, want daar twijfel ik niet aan, heel veel succes heeft.

Profile

Posted: 06 October 2006 15:58 }   [ Ignore ]   [ # 13 ]  
Teambaas
9834

Da’s mooi voor ‘m, hopelijk kan hij dat vasthouden glimlach

Profile

Posted: 06 October 2006 15:53 }   [ Ignore ]   [ # 14 ]  
Administrator
42225

cool In zijn eerste stock car race start Montoya vanaf de 2e plaats cool

Montoya Earns Outside Pole for Food World 250 at Talladega

TALLADEGA, Ala. (October 5, 2006) - In his first stock car qualifying attempt for Chip Ganassi Racing with Felix Sabates, Juan Pablo Montoya earned the outside pole position in No. 4 Texaco/Havoline Dodge for the ARCA RE/MAX race at Talladega Superspeedway.

Montoya turned in a lap time of 50.546 seconds around the 2.66-mile tri-oval, while the pole sitter edged him out with a time of 50.537 seconds.

“The Texaco/Havoline Dodge was really good today,” said Montoya.  “We knew when we tested here that we had a good car.  The guys have been working really hard back at the shop to prepare it and I think it will competitive tomorrow for the race.

“I’m here to learn and prepare myself for the 2007 season.  During the race I’m going to watch and see what people do, how they pass and how the car reacts.  If someone goes high and tries a new line, I’ll probably go with them just to see what the car does.  I’m excited, tomorrow should be fun.”

Profile

Posted: 26 September 2006 22:56 }   [ Ignore ]   [ # 15 ]  
Coureur
701

Looney,

helemaal eens en Thor, net gewraakte filmpje op journaal gezien, net zo spectaculair als de Nascar hihihi

Profile

Posted: 26 September 2006 22:50 }   [ Ignore ]   [ # 16 ]  
Teambaas
7123

Dat was geen nascar thor maar een of andere kleinere klasse.

Ik heb veel Nascar gekeken toen het 3 a 4 jaar geleden nog op Eurosport werd uitgezonden. En ik kan je verzekeren het is een HELE spectaculaire raceklasse.

Signature 

MSN:

Profile

Posted: 26 September 2006 17:12 }   [ Ignore ]   [ # 17 ]  
Teambaas
3598

Ik ook niet hoor Miep(alleen van de fims en wat ik er eens van hoor) maar een paar uur geleden was er een gevecht op tv tussen 2 coureurs op het veld warvan 1 de auto uit stapte en op een niet al te zachtzinnige manier de andere coureur te lijf ging.

Toen deze uit de wagen kwam was het visa versa.
Ik hoop in ieder geval wel dat deze klasse ook in de belangstelling komt hier.

Signature 

“you’re free to race… but keep it clean !!!”

Profile

Posted: 26 September 2006 16:30 }   [ Ignore ]   [ # 18 ]  
Administrator
42225

Ik moet me nog verder gaan verdiepen in het NASCAR gebeuren. Zoveel weet ik er nog niet van.

Profile

Posted: 26 September 2006 15:57 }   [ Ignore ]   [ # 19 ]  
Teambaas
3598

Het is nog niet zeker of hij dit seizoen nog races gaat rijden. Ganassi wil hem niet zomaar in het diepe gooien en hem eerst laten wennen aan de auto.

stom  Tuurlijk. stom  ik heb er natuurlijk nog niet over gedacht dat daar ook het seizoen nog niet was afgelopen. En ik denk(weet eigenlijk zeker) dat daar mijn redenering uit kwam dat hij dus mischien niet kon rijden.
Alleen zat ik dan al met mijn gedachte bij volgend seizoen.

Ik hoop dat die klasse hier in Nederland mischien ook wat meer aandacht gaat krijgen zodat we hem nog wat kunnen volgen.

Ps is het dezelfde klasse als waar dat gevecht is geweest tussen die 2 coureurs?

Signature 

Profile

Posted: 26 September 2006 15:51 }   [ Ignore ]   [ # 20 ]  
Coureur
701

Als ik die foto’s zie en het bijgeleverde commentaar van pablo, mis ik hem weer bij de F1.

hij was, is en zal altijd een opgewekt en moeilijk bestuurbaar projectiel blijven, geweldig.. we gaan nog veel van hem horen denk (hoop) ik

Profile

Posted: 26 September 2006 15:09 }   [ Ignore ]   [ # 21 ]  
Teambaas
4993

“It was like - ‘Oh my God!’” was Montoya’s description of his first lap.

31279a.jpg

31279.jpg

Signature 

Profile

Posted: 26 September 2006 15:00 }   [ Ignore ]   [ # 22 ]  
Administrator
42225

Hij heeft al een contract.

Het probleem met gaan testen was, dat hij contractueel nog vast zat aan McLaren. McLaren kieperde hem wel uit de auto, maar ontbond niet zijn contract, dat geldig was tot eind december. McLaren wilde hem eerst vasthouden aan zijn contract tot eind december, maar was daarna genegen hem vrij te geven mits hij instemde met het niet meer vangen van salaris.
Dat gedoe schijnt vorige week vrijdag opgelost te zijn, zodat Montoya nu kilometers in de auto kan gaan maken.

Het is nog niet zeker of hij dit seizoen nog races gaat rijden. Ganassi wil hem niet zomaar in het diepe gooien en hem eerst laten wennen aan de auto.

Profile

Posted: 26 September 2006 14:39 }   [ Ignore ]   [ # 23 ]  
Teambaas
3598

Mijn engels in lezen is jammer genoeg niet om over naar huis te schrijven(eigenwijs zijn en gaan werken stom )

Maar ik vermoed dat dit het orginele stuk is waar ik de vertaling van heb gelezen.
Maar daaruit bleek dat hij eerst moest testen voordat hij een contrakt kreeg?
Klopt dit Miep?
Verwacht toch wel dat hij al en contrakt op al zou hebben.

Signature 

Profile

Posted: 26 September 2006 10:15 }   [ Ignore ]   [ # 24 ]  
Administrator
42225

Gisteren heeft Montoya voor het eerst getest:

http://www.racingone.com/article.aspx?artnum=31279

Profile

Posted: 26 September 2006 00:40 }   [ Ignore ]   [ # 25 ]  
Teambaas
3598

Even een vraag.
Gaat ie nu wel of niet rijden dit seizoen?  Ik las namelijk berichten dat het helemaal nog niet zeker was?????

Signature 

Profile

Posted: 11 September 2006 08:13 }   [ Ignore ]   [ # 26 ]  
Coureur
701

Ik snap je verhaal niet… maar dat kan aan mij liggen.
Let wel op, dat dit gewoon een verhaal is van hoe Olav er tegen aan kijkt. Dat jij daar niet mee eens bent, en zeker ben je daar niet de enige in, dat is natuurlijk heel mooi, kunnen we een leuke discussie houden. Maar wel blijven ademhalen hè

En idd, je hebt een dief nodig om er een te vangen. Maar dat wil niet zeggen dat hij er natuurlijk niet over mag praten.

(Dat verhaal van Jack Spijkerman had ik ook gehoord… dat was idd te triest voor woorden)

Stephan,

De dag dat Olav mij kan stoppen met ademhalen is nog heeeeeel ver weg.

Even ter verduidelijking, ik vind het commentaar van olav voor het merendeel van de tijd geweldig, ook al mist hij veel in de race omdat hij (te?) veel op oude lijstjes zit te kijken.

Ik denk alleen dat je als commentator, niet alleen tijdens de race, jezelf een beetje moet inhouden met het geven van je mening op deze manier.

Persoonlijk vind ik JP een van de meest sportieve rijders, die in staat is om geintjes uit te halen ( als iedereen) maar NOOIT problemen maakt als hij zelf een de klos is. “Thats Racing” heb ik hem (te) vaak horen zeggen.

Daarom het commentaar dat olav denkt te moeten uitbraken, kan ik niet anders zien dan in het licht van hoe de man zelf in het leven staat, Oma lekker nat rossen en zelfs terug te rijden als je een plas gemist hebt. ( zelfrijzend braaksel)

MISSELIJK, en sorry als dit mijn mening over iemend soms een beetje vertroebelt. Ik vind gewoon dat JP een beetje meer respect verdiende dat dat Olav denk te moeten tonen,.

Profile

Posted: 09 September 2006 12:36 }   [ Ignore ]   [ # 27 ]  
Administrator
42225

Ach, Olav Mol heeft al zoveel onzin verteld over Montoya dat die column daar ook nog wel bij kan.

Een keer in Hockenheim was hij zoals hij altijd had moeten zijn: ongenaakbaar, met bijna iedereen op meer dan een minuut naar god rijden.

Als je die race noemt als voorbeeld van hoe Montoya als coureur zou moeten zijn, dan snap je weinig van Montoya en van F1.

Profile

Posted: 08 September 2006 16:09 }   [ Ignore ]   [ # 28 ]  
Teambaas
2068

Ik snap je verhaal niet… maar dat kan aan mij liggen.
Let wel op, dat dit gewoon een verhaal is van hoe Olav er tegen aan kijkt. Dat jij daar niet mee eens bent, en zeker ben je daar niet de enige in, dat is natuurlijk heel mooi, kunnen we een leuke discussie houden. Maar wel blijven ademhalen hè wink

En idd, je hebt een dief nodig om er een te vangen. Maar dat wil niet zeggen dat hij er natuurlijk niet over mag praten.

(Dat verhaal van Jack Spijkerman had ik ook gehoord… dat was idd te triest voor woorden)

Signature 

“Racing, competing is in my blood. It is a part of me, it is a part of my life. It stands up than anything else.”

Profile

Posted: 08 September 2006 14:32 }   [ Ignore ]   [ # 29 ]  
Coureur
701

Ron Dennis geloofde hem wel maar voelde zich later beetgenomen door Juan-Pablo. Nu gaat hij in 2007 dus Nascar rijden. Krijgt hij te maken met een aantal stevige karakters en rouwdouwers op de baan en zal hij vaker dan ooit excuses moeten zoeken waarom het nu weer niet ging. Hopen dat hij zich snel verveelt.

Kijk, DAT is nu iets waar ik me aan kan ergeren.

Olav is erg goed in zijn vak, maar hij kan ook een berg rommel uitkramen.

Combineer zijn opmerking hier over PM en denk even terug aan de televisie waar hij uitgeroepen werd tot Kl… van de maand of zo door Spijkerman.

Hij gaf aan dat hij het prachtig vond om door plassen te rijden op een manier dat de mensen op de stoep nat werden. Hij reed een keer zelfs terug omdat hij een geweldige kans liet schieten om een oude vrouw volledig te verzuipen, en het lukte.

Gelachen dat we hebben ......

Neem dat in gedachte en denk even aan het feit dat hij al een paar keer zijn rijbewijs kwijt is geweest omdat hij zoveel zelf beheersing heeft.

En dat figuur spreekt over de knikker in de kop van JP, ik heb me afgevraagt hoe hij op die opmerking kwam, maar het is gewoon herkenning.

In F1 heerste de door mij benoemde knikker in zijn hoofd. Vaak op cruciale momenten maakte hij kapitale inschattingsfouten en scoorde hij niet.

Je hebt een dief nodig om een dief te vangen ??

Profile

Posted: 08 September 2006 07:15 }   [ Ignore ]   [ # 30 ]  
Teambaas
4993

Olav over JPM :

15 augustus 2006
Jammer Juan
Juan Pablo Montoya “I left because of boredom, I wasn’t enjoying the races at all. I had alread done everything that I had to do and had almost completed all the goals I had set for myself.

Met verbazing las ik gister deze quote van ex Formule1 coureur Juan Pablo Montoya.
Een baan bij een van de beste teams ter wereld uit verveling opzeggen omdat je bijna alles bereikt had wat je wilde bereiken!!!???!! Vaag.
Ik kan me niet voorstellen dat hij met 7 overwinningen tevreden kan zijn als je ooit als een van de grootste talenten te boek stond. Zijn reputatie snelde voor hem uit toen hij door Frank Willams werd vastgelegd.Ongenaakbaar in F3000 en een groot kampioen in Champcars
.
In F1 heerste de door mij benoemde knikker in zijn hoofd. Vaak op cruciale momenten maakte hij kapitale inschattingsfouten en scoorde hij niet. Een keer in Hockenheim was hij zoals hij altijd had moeten zijn: ongenaakbaar, met bijna iedereen op meer dan een minuut naar god rijden.

De nonchalance vierde hoogtij bij de Colombiaan, nooit was een probleem echt een probleem en wuifde hij het weg onder het motto; volgende keer beter. In zijn hoofd had er dus wel moeite mee. Ook met de waarheid toen hij zogenaamd bij n potje tennis zijn schouderblad brak.

Ron Dennis geloofde hem wel maar voelde zich later beetgenomen door Juan-Pablo. Nu gaat hij in 2007 dus Nascar rijden. Krijgt hij te maken met een aantal stevige karakters en rouwdouwers op de baan en zal hij vaker dan ooit excuses moeten zoeken waarom het nu weer niet ging. Hopen dat hij zich snel verveelt.

Olav

Signature 

Profile

Posted: 08 August 2006 22:36 }   [ Ignore ]   [ # 31 ]  
Coureur
701

Miep,

Eentje duwde een ander van de baan en dan werd toch niet gewaardeerd. Dat was een beetje teveel van het goede. 

Kijk dat is nu weer kinderachtig, als je dat in de F1 doet, kun je minimaal 7 keer WK worden en bijna elk record naar je toe halen. wink

Maar als je ziet hoe dicht die gasten langs de muur gaan, wow. Dan hebbie echt grote b..........

Moed is vaak niet meer dan een behoorlijk gebrek aan voorstellingsvermogen :duivel:

Profile

Posted: 08 August 2006 22:32 }   [ Ignore ]   [ # 32 ]  
Teambaas
7309

allen ???

Profile

Posted: 08 August 2006 22:28 }   [ Ignore ]   [ # 33 ]  
Administrator
42225

Ik ben weer terug in Nederland sinds vandaag, loved GP. De vakantie zit er weer op.

Bij NASCAR mag ook niet alles, hoor. Eentje duwde een ander van de baan en dan werd toch niet gewaardeerd. Dat was een beetje teveel van het goede. wink

Maar als je ziet hoe dicht die gasten langs de muur gaan, wow. Dan hebbie echt grote b..........

Profile

Posted: 08 August 2006 22:20 }   [ Ignore ]   [ # 34 ]  
Teambaas
7309

Dat doen ze hier in nederland ook alleen je moet het weten te vinden wink

Profile

Posted: 08 August 2006 22:11 }   [ Ignore ]   [ # 35 ]  
Coureur
701

Miep,

Doe mij een plezier en zorg dat ze niet naar Nederland komen, dan gaat er een of andere joker sponsors zoeken en een team vormen in de F1. Op zich niets mis mee, maar dan moeten alle anderen langzamer omdat het anders niet eerlijk is. Daarnaast weet ik niet of er de juiste banden onder kunnen, of ze het goed motormanagement systeem hebben, LC en TC en ga zo maar door.

Veel plezier daar aan de andere kant van de grote plas.

Leuk toch nog af en toe ( veel te weinig)n van je te horen

Profile

Posted: 08 August 2006 21:56 }   [ Ignore ]   [ # 36 ]  
Administrator
42225

In Amerika is het zo dat alles wat wielen heeft, daar kan je mee racen grijns We hebben zelfs grasmaaierraces gezien grijns

Profile

Posted: 08 August 2006 13:34 }   [ Ignore ]   [ # 37 ]  
Coureur
701

Miep,

It is the American way, ze maken van alles meer spectakel en houden het levend en levendig.

Profile

Posted: 08 August 2006 11:18 }   [ Ignore ]   [ # 38 ]  
Administrator
42225

Zo, ik is weer op nederlandse bodem.

Afgelopen weekend was in de States de Brickyard 400, NASCAR in Indianapolis. Wat een verschil met het steriele kille wereldje van de F1.
Vrijdag was Chip Ganassi te gast bij de presentatoren. Echt gaaf om te horen hoe men in de NASCAR reageert op de komst van Montoya. Ze vinden het echt te gek!!!! Of zoals één van de presentatoren tegen Chip zei: bedankt voor het brengen van zo’n grote naam in de NASCAR.

Veel NASCAR dus dit weekend en ik kan niet anders zeggen dat dit wereldje bij Montoya past, niet alleen qua rijden maar ook de hele entourage. Daar staat de sport nog echt open voor de fans en zie je de nr. 2 tussen publiek zitten en met de presentatoren gewoon gezellig babbelend de race nabeschouwen. Ongedwongen, toegankelijk voor de fans, geweldige sfeer.

Profile

Posted: 31 July 2006 08:43 }   [ Ignore ]   [ # 39 ]  
Coureur
701

Het grote verschil is dat ze het momentum kunnen vasthouden, ze houden de gedachte achter “ what the NASCAR is all about” en vergallen het niet door dagelijkse nieuwe regeltjes, waar het publiek zich niet in kan vinden.

Bij de komst van JP gaan ze niet uit van de negatieve aspecten, maar van de positieve mogelijkheden,

Profile

Posted: 30 July 2006 11:05 }   [ Ignore ]   [ # 40 ]  
Teambaas
7123

Zoiets ja, zeker in het zuiden van de US

Signature 

MSN:

Profile

Posted: 30 July 2006 00:13 }   [ Ignore ]   [ # 41 ]  
Teambaas
3598

A way of life mischien?

Signature 

Profile

Posted: 29 July 2006 22:35 }   [ Ignore ]   [ # 42 ]  
Teambaas
7123

NASCAR is geen autosport in de US he, het is daar veel meer

Signature 

MSN:

Profile

Posted: 29 July 2006 21:13 }   [ Ignore ]   [ # 43 ]  
Administrator
42225

Ik zit nu in Amerika en hier is het groot op het nieuws geweest.  Zelfs mensen die niks met autosport hebben weten van de komst van Montoya naar de NASCAR.

Profile

Posted: 22 July 2006 23:36 }   [ Ignore ]   [ # 44 ]  
Teambaas
3598

Ik denk dat JP zich niet echt in het team McLaren heeft kunnen vinden en dat het daarom een beetje uit de hand is gelopen.

Signature 

Profile

Posted: 21 July 2006 09:59 }   [ Ignore ]   [ # 45 ]  
Coureur
701

Het is gewoon weer kinderachtig van Ron Dennis. Hetzelfde deden ze met Newey. Vasthouden aan de einddatum van het contract.

Miep, daar kun je hooguit de onderlingen verhouding tussen de teams uit lezen, ze beconcureren elkaar, maar weten ook dat ze elkaar nodig hebben.

In het geval van Pablo ligt het iets anders, en ik denk ook dat er diepliggend veel meer aan de hand is dan de pers weet, maar dat vind ik nu juist het bijzondere in deze;

Het kan ook gepaard gaan met herrie en vuilspuiterij, niemand ( buiten de pers) schiet daar iets mee op, terwijl de bruggen verbrand worden en in de toekomst mogelijkheden verminderen.

We hebben dat gezien met JV, veel praten en mopperen en modder gooien, en toch ...... later kwam hij terug, en je kunt twisten of dat nu verstandig en/ of succesvol is / was.

Hoe dan ook we hebben er een smaakmakende rijder bij die in ieder geval kan rijden.

En die opmerkingen dat JPM niet heeft waargemaakt wat veel mensen van hebben verwachtte, en dus hij geen verlies is voor de F1, wat moet je dan denken van aanstormende talenten als onze Bitse opvolger van Hill, de heer Button? Gaat ook allemaal niet van een lijen dakje, maar het is een goede smaakmakende rijder, waar je altijd rekening mee moet houden.

Moeten we die dan ook maar laten vallen omdat hij de voorspellingen niet waarmaakt, of moeten de voorspellers gewoon een nieuwe glazen bol kopen.

Profile

Posted: 20 July 2006 19:43 }   [ Ignore ]   [ # 46 ]  
Administrator
42225

Het is gewoon weer kinderachtig van Ron Dennis. Hetzelfde deden ze met Newey. Vasthouden aan de einddatum van het contract. Maar toen Montoya naar McLaren kwam mocht hij van Wiliams gelijk gaan testen bij McLaren na afloop van het seizoen. Die zijn niet zo moeilijk.

Profile

Posted: 20 July 2006 07:42 }   [ Ignore ]   [ # 47 ]  
Coureur
701

Olllie Bollie,

Ik denk dat jij geen gelijk gaat krijgen maar het gewoon reeds heb.

Maar het idee acher het gebeuren om op een ( in ieder geval naar buiten toe) netjes uit elkaar te gaan en in principe naar buiten toe geen bruggen te verbranden, vind ik een goede zaak.

We zijn gewoon dat er op dit soort momenten altijd plotseling veel vuil naar buiten komt, en ik vind dat het op een gentlemans manier is afgehandeld. Dat is wat ik bedoel, hoewel ik graag JPM weer eens terug zou zien inde F1, gewoon omdat ik het wel een groot verlies vind.

Profile

Posted: 19 July 2006 23:00 }   [ Ignore ]   [ # 48 ]  
Teambaas
4993

Ik zie het gewoon niet gebeuren dat ze Juan nog gaan oproepen voor testwerk.

deze boodschap was duidelijk in mijn ogen: Doe geen ander test/rij werk zolang je onder contract staat bij McLaren.

Maar we zullen zien wie er gelijk gaat krijgen jij of ik.! glimlach

Signature 

Profile

Posted: 17 July 2006 13:45 }   [ Ignore ]   [ # 49 ]  
Coureur
701

Wat een flauwekul dat ze hem zouden gaan oproepen om races/testen te gaan rijden!
Nee, het wordt Juan verboden om zijn contract te breken, en ergens anders te gaan rijden terwijl hij een contract bij McfLaren heeft.
Hij kan natuurlijk wel zijn verplichtingen t.o.v. McLaren afkopen, DAT wil Ron zeggen!

Oliie Bollie,

Stel dat dit zo is, zou dat werkelijk belachelijk zijn?
Ten eerste vind ik het symphatiek van Ron Dennis, om met respect te blijven spreken over Juan Pablo en daarnaast ook slim, want het altijd verstandig om de bruggen achter je niet te verbranden. We hebben dezelfde brug vaak meerdere keren nodig en waarom zou hij hem niet achter de hand houden. Ik kan me zelfs voorstellen dat Juan Pablo nog wat testwerk zou doen, de man heeft veel ervaring, rijcapaciteiten en heeft ook plezier in dat het werk. In de race zijn ze niet competatief genoeg, waarbij het even niet uitmaakt of dat nu de wagen is, Juan Pablo of mogelijk de combinatie.

Naast dat Ron Dennis waarschijnlijk via de wet in zijn gelijk staat ( het is een harde wereld) heeft hij organisatorisch een kei achter de hand. Ik vind het allemaal niet zo onredelijk overkomen.

Ook voor Juan Pablo geldt hetzelfde principe, niets mis mee toch?

Profile

Posted: 15 July 2006 07:30 }   [ Ignore ]   [ # 50 ]  
Teambaas
4993

Dennis sluit terugkomst van Montoya niet uit

©xpb.cc
Eigenlijk weet een ieder dat het niet zal gaan gebeuren maar Ron Dennis is vandaag stellig. De op dinsdag uitgewuifde Colombiaan Juan Pablo Montoya staat gewoon nog tot eind 2006 onder contract van McLaren, wat dus betekent dat het team hem op kan roepen wanneer ze maar willen.

“Hij staat gewoon onder contract bij ons, en wij kunnen, als we dat willen, hem oproepen om races en testen te gaan rijden voor ons. Het is een McLaren rijder en wij hebben commerciële belangen met hem. Ik denk dan ook niet dat Montoya dit jaar al een debuut gaat maken in de NASCAR. Dat zou echt serieuze sponsorproblemen op gaan leveren.” aldus een stellige Ron Dennis vandaag in Magny Cours.

Wat een flauwekul dat ze hem zouden gaan oproepen om races/testen te gaan rijden!
Nee, het wordt Juan verboden om zijn contract te breken, en ergens anders te gaan rijden terwijl hij een contract bij McfLaren heeft.
Hij kan natuurlijk wel zijn verplichtingen t.o.v. McLaren afkopen, DAT wil Ron zeggen!

Signature 

Profile

‹‹ FIA wees succesvol      Grand prix de France ››
1 of 2
1