Uitslagen
Sessie:
2e vrije training / Sao Paulo - Brazili렼/font>
staat iets heel raars bij de 2e vrije training
En ook bij 1e vrije training en ook bij GP Italië en Australië
De ë vindt ut programma niet zo leuk. Dus hebben we er maar even Brazilie van gemaakt. Nu dus niet gaan piepen dat er geen puntjes op de e staan. ‘t is of Brazili? of Brazilie
Niet verkeerde topic maar op een reactie van 2 blz. gereageerd heb nu 2 keer gehad als je een topic open dat hij dan de eerste blz opent ipv laatste zal even in de gaten houden.
Ik denk dat het toch écht aan je computer ligt Sculder
Ik heb deze meldingen nog nooit gekregen en ook nog nooit iemand gehoord die dit probleem heeft.
Heb ook ff gezocht op forum van de software maker en daar lees ik ook niet 1 iemand met dat probleem. Erg vaag allemaal
foto is gemailt, en daarbij krijg ik ook vaak een probleem hij een link inklikken.
Bad Request
Your browser sent a request that this server could not understand.
Size of a request header field exceeds server limit.
Cookie: exp_last_visit=1149005195; exp_last_activity=1160586240; exp_forum_topics=a
Apache/2.0.59 (Unix) DAV/2 PHP/4.4.2 Server at http://www.f1crew.nl Port 80
Ik heb af en toe dat die blokjes Nieuwe posts Geen nieuwe posts niet werk en zie dan alleen maar de achtergrondkleur van het forum. En dan staat het f1 logo er ook niet ene keer wel andere keer niet.
Sculder, wanneer precies bedoel je? Als je vers op het forum inlogt of als je er al zit?
Ik klik altijd terug en dan kan het gebeuren dat mijn post niet als laatste post wordt aangegeven omdat Forum home niet ververst is. Doe ik dan F5 dan zie ik wel dat ik als laatste gepost heb (of iemand moet net weer sneaky achter mij aan gepost hebben)
Wanneer het was weet ik niet maar ik had gepost en ibg had geantwoord maar mijn naam bleeft staan als zijnde laatst gepost terwijl ik wel refresh had gedaan en het lampje nieuwe post brande ook.
Volgens mij wordt op het Forum Home Page aangegeven wie het laatst in een van de topics heeft geschreven, maar het is goed mogelijk dat er in andere topics, in de zelfde catagorie, iemand anders het laatst heeft geschreven.
Op de Forum Home page, zie in de categorie immers alleen de laatst gewijzigde topic, los van het feit dat ook ander toppics zijn gewijzigd of aangemaakt. Ligt de vergissing daar niet??
Sculder, wanneer precies bedoel je? Als je vers op het forum inlogt of als je er al zit?
Ik klik altijd terug en dan kan het gebeuren dat mijn post niet als laatste post wordt aangegeven omdat Forum home niet ververst is. Doe ik dan F5 dan zie ik wel dat ik als laatste gepost heb (of iemand moet net weer sneaky achter mij aan gepost hebben)
kennenlijk heb je “PM” nu uit staan, want het lukt me niet om jou persoonlijk te antwoorden!
hier mijn reply !
Sjefke,
Ja hoor ik heb je bericht ontvangen, was echter “even” een paar dagen offline , vandaar mijn late reactie.
Jeetje, je laat me wel even knipperen met de ogen !
vervelende mailtjes zijn niet leuk, dat wens ik niemand toe ! ( ik heb ze gelukkig nooit gehad)
bedankt dat ik nu weet dat je vroeger “love GP “was, maar dat brengt - bij mij - geen herinnneringen boven.
(mmm. ben ik zo oud aan het worden dat ik dat niet meer weet ????)
Ik vind het forum ook aardig afgezakt, helaas is daar weinig aan te doen.
“Maar niets blijft Ollie Bollie ( hoe kom jij in godsnaam aan die naam) en had jij toendertijd niet een spous die ook meedeed op het forum, is dat nog zo, is het veranderd, of vergis ik mij en begint de leeftijd echt aan mijn geheugen te knagen?’”
Kennenlijk heb jij ook last van geheugenverlies, want volgens mij hebben wij vroeger nooit samen gediscussieeerd.
Ik heb dus ook geen partner die hier actief is.
Kies rechtermenu voor PRIVE BERICHTEN en dan Prullenbak.
Misschien staat ie daar in
Willem,
ik kan de INHOUD van de prullebak niet bekijken, in dat rechter menutje heb ik alleen In en sent box.
Maar ik heb de prullebak leeggemaakt, en nu is het probleem idd opgelost.
Alleen weet ik niet welk bericht ik gemist heb
Misschien het bericht dat er weer F1crew shirts beschikbaar zijn in XL ?
Sorry, ik bedoelde in het linkermenu
Eeeeeh voorlopig nog ff geen shirts in XL. Moet eerst m’n anderen nog slijten. Wel F1Crew jassen komen er. Zie topic in paddock
Kies rechtermenu voor PRIVE BERICHTEN en dan Prullenbak.
Misschien staat ie daar in
Willem,
ik kan de INHOUD van de prullebak niet bekijken, in dat rechter menutje heb ik alleen In en sent box.
Maar ik heb de prullebak leeggemaakt, en nu is het probleem idd opgelost.
Alleen weet ik niet welk bericht ik gemist heb
Misschien het bericht dat er weer F1crew shirts beschikbaar zijn in XL ?