Nee oke maar mij gaat et toch meer om het totaal plaatje heb nooit echt een favoriet gehad ja oke Jos als nederlander toen wel maar nu christiaan die kan me dan weer niet boeien als doornebos nou zou rijden zo ik dat mooier vinden.
Sculder>Na de meeting in Brabo is het al snel een stukje minder geworden ja Minardi werd verkocht en ik verloor de interesse, nog steeds staat F1 wel aan maar op de achtergrond… Zit gerust een puzzeltje te maken ondertussen. Gek eigenlijk hoe dat van een coureur (Verstappen) en/of team (Minardi) kan afhangen. Er zijn gewoon geen nieuwe idolen voor in de plek gekomen.
Welterusten dan maar En ik zal het proberen, heb vanavond ook een toernooi zitten spelen dat om 21u begon, meestal doe ik er een een uur eerder. Maar goed ze gaan op het moment geen van allen erg goed, heb een terugvalletje
In de data zal wel te zien geweest zijn dat het niet gewoon verremmen was Maar ja dat zagen we aan de beelden ook al, hulde dat de FIA ‘m nou eens aanpakt
Tja en het gaat eigenlijk best goed, nog steeds bij het RIVM en ondertussen m’n eigen onderzoek gekregen… Ook nog veel op de weg, ‘s avonds nog een pokertoernooitje en weer een dag weg! Dus tijd voor het forum heb ik eigenlijk niet meer.
‘n Avond… Niet schrikken, gewoon een oude bekende die weer ‘ns ff binnen komt wippen Hihihi Schumachertje Schumachertje wat doe je nou!??? Maar ja da’s alweer oud nieuws.