Het is wel wennen natuurlijk zeker omdat je al een paar jaar aan het andere forum gewend bent.
Maar ik begin er aan te wennen en vind het een leuk forum met handige singen erbij dus Top.
Wat ik wel minder vind is dat je na iedere reply het vinkje voor de reacties in je mailbox moet verwijderen.
Vanmiddag stonden er dus diverse mailtjes in de box.
Kan dit mischien niet omgedraaid worden,
Dus dat er niet standaart een vinkje staat?
Voor de verderrest echt mijn complimenten :exclaim:
Euhhhh....edit........
Ik heb al gevonden hoe ik dit uit moet zetten. :roll:
Het forum ziet er een stuk eigentijdser uit en de verschillende gegevens van laatste posters worden veel duidelijker weergegeven.
Het forum heeft van haarzelf een aantal vreemde standaardinstellingen (zoals al opgemerkt door OB elders op het forum) maar met wat klik- en typwerk is dat gelukkig makkelijk uit te schakelen.
In het algemeen is het forum duidelijk een verbetering.
Na een paar gewenningsprobleempjes moet ik zeggen dat het toch wel een heel erg gelikt forum geworden is wat we hier hebben. Eveneens van mij uit hulde aan de mensen die zich ervoor ingezet hebben. ;-)
De layout is een beetje blokkerig maar verder wel mooier, denk ik.
Hoe het technisch veranderd is weet ik natuurlijk niet, of het sneller is, beter te onderhouden, etc.
Het is vooral even wennen, tis ineens wel heel anders. Maar als het gewend is denk ik dat het mij persoonlijk niet veel uit maakt.
Echter wel respect voor de mensen die er veel werk in gestopt hebben want dat is er zonder twijfel in gaan zitten