Heeft iemand van ons de TROS al gebeld met de mededeling dat “Ter land, ter zee en in de lucht” komende zaterdag in Sneek gehouden word? Mense, we gaan tobbedansen! zoiets als Red Bull Flugtag maar dan op het water zegmaar.
Dat word lekker luieren op het dek met een stelletje zoetwatermatrozen
Mijn muziektip: De Zuiderzeeballade (De puik idee ballade mag van mij ook )
Ow ja, ik zal ff mijn schroefboormachine meenemen om een beetje voor het watermanagement aan boord te zorgen
Zow gisteren was een nice dag, de voip training was errug leuk om te volgende… savonds wezen eten bij billy beer in delft.. (hebben we toen met rotterdamracing ook gegeten). Daarna op een verwarmd terrassie tot 23.00 lekker wat zitten drinken met collega’s. He wat irritant zo’n week conferenties!. Vandaag security day!, en vanaaf weer lekker eten met ze alleen en daarna weer ut terrassie op
Heeft iemand van ons de TROS al gebeld met de mededeling dat “Ter land, ter zee en in de lucht” komende zaterdag in Sneek gehouden word? Mense, we gaan tobbedansen! zoiets als Red Bull Flugtag maar dan op het water zegmaar.
Dat word lekker luieren op het dek met een stelletje zoetwatermatrozen
Mijn muziektip: De Zuiderzeeballade (De puik idee ballade mag van mij ook )
Ow ja, ik zal ff mijn schroefboormachine meenemen om een beetje voor het watermanagement aan boord te zorgen
gooooooodmorning
werke op die schuit, d8 dat het een relax uitje was, dan had ik net zo goed naar tpg kunnen gaan. :devil:
en trixi waarom dat sip gezichtje? En Ingi die laatste post in Auf die strasse zu deutschelande Chet. was van mij en niet mrs.
zo en nu naar db voor een dagje van 12 uur.
tjuuus
Zijn trouwens best een aantal kinderliedjes die over varen gaan, bedenk me zo al Berend Botje en Schuitje varen, theetje drinken (die laatste is natuurlijk mijn favoriet )
Zijn trouwens best een aantal kinderliedjes die over varen gaan, bedenk me zo al Berend Botje en Schuitje varen, theetje drinken (die laatste is natuurlijk mijn favoriet )