Nee Miep en Nick, maar wat moeten we anders dan afwachten. En voor ons is het al moeilijk maar de ouders krijgen de zenuwen. En dan te bedenken dat wij hier zwaar op tegen waren.
Een van 22 en een van 20, allebei nog op school. Maar als je dit dan ziet liggen doet dat er niet meer toe.
Maar ik kan die stiefzoon van me nog steeds zijn nek omdraaien. Waar die zijn verstand heeft zitten is wel duidelijk. Niet in zijn hoofd in ieder geval.
Nee nog steeds niet, er worden allemaal testen gedaan. Maar er is een grote opluchting, op de momenten dat hij wakker is, reageert hij overal op. Het is volgens de doktoren niet iets geestelijks. Het moet iets puur fysieks zijn. Maar hij is in capabele handen, dus we hopen maar dat het weer goed komt.
Nee nog steeds niet, er worden allemaal testen gedaan. Maar er is een grote opluchting, op de momenten dat hij wakker is, reageert hij overal op. Het is volgens de doktoren niet iets geestelijks. Het moet iets puur fysieks zijn. Maar hij is in capabele handen, dus we hopen maar dat het weer goed komt.
Hij krijgt nu vloeibaar voedsel en mineralen, maar je hoort hem niet. Bloed afnemen enzo wordt hij even wakker kijkt om zich heen en valt weer in slaap.
Hij krijgt nu vloeibaar voedsel en mineralen, maar je hoort hem niet. Bloed afnemen enzo wordt hij even wakker kijkt om zich heen en valt weer in slaap.
Met ons kleinkind gaat het niet goed, 5 weken oud waarvan hij er twee in het ziekenhuis gelegen heeft. Allerlei infussen, heel vervelend gezicht allemaal.
Denk niet dat ze daar intrapt.
Haar gehoor is goed maar ze wil graag een gezicht zien daar hecht ze nu al heel veel waarde aan.
We hebben ook alle twee pre paid dus dat wordt een duur grapje dan.
luiers moet ik morgen eerst kopen goed dat je het zegt.
Charlotte heeft hij wel gemist maar jullie zien wel over mij wordt niks gezegd.
Ach ja dat is hij natuurlijk al gewend een dag zonder mij.
Foto’s staan nog niet op de site alleen bij msn.
Als PP er aan toe komt dan zal hij morgen de foto’s op onze site plaatsen.
Ik heb Charlotte wel heel erg gemist hoor zondag. Neem daarom ook een foto vanmijn kleine meisje mee.
Ach, ze komt er wel achter als de kleine last heeft van haar darmpjes....... en niet stil krijgt. Normaal doe ik dat namelijk.
Sta er helemaal alleen voor maar dat maakt niks uit. Mamma en Charlotte redden het wel.
Hebben zondag al even proef mogen draaien en dat ging goed. Hopelijk heb ik de auto anders moet ik een auto gaan regelen want de hele dag thuis zitten zie ik ook niet zitten.
zolang je nog genoeg luiers in voorraad hebt is het goed.
Sta er helemaal alleen voor maar dat maakt niks uit. Mamma en Charlotte redden het wel.
Hebben zondag al even proef mogen draaien en dat ging goed. Hopelijk heb ik de auto anders moet ik een auto gaan regelen want de hele dag thuis zitten zie ik ook niet zitten.
labflob is zijn laptob hij zit nu beneden i.p.v. boven.
We delen momenteel de labflob hij isingelogd onder een andere explorer (zoiets geloof ik) en ik ook.
Erg handig hoor…
De thee staat hier nu ook op tafel, heerlijk ben ik wel aan toe hoor! Met een nep-batogne koekje (of 2 of...). En dan lekker Expeditie Robinson kijken!
Uit de bocht vliegen zit er niet in daar rij ik te voorzichtig voor, schaaf wel een muurtje in de chicane maar ja dat hoort er bij. Voordat ik de keuken in kan heb ik nog een super scherpe bocht naar rechts en daar ga ik toch wel aardig hard door heen maak zelfs een glijer.
Koekje??? Zeker weten het lieft iets met chocolade. Moet straks nog wel even een energiedrankje nemen na al dat gescheur doen de echte coureurs ook. Denk dat ik maar een mooie gele neem.