F1crew

2 of 2
2

A1 GP
Posted: 10 October 2005 12:51 }   [ Ignore ]   [ # 51 ]  
Coureur
Total Posts: :
515

Sja, ik als newbie op dit forum weet niet of ik mijn mening mag verwoorden, maar ik doe het toch..

Ik vond dat Jos weer lekker reed, weer fijn inhaalde (doe wat je goed kan!!!) het was wel leuk om te kijken. Gisteren veel afgewisseld tussen sbs6 en rtl7, want de F1 blijf ik natuurlijk ook nog steeds volgen!

Signature 

(\_/)
(*-*)
(.)(.)

Profile

Posted: 10 October 2005 10:24 }   [ Ignore ]   [ # 52 ]  
Administrator
42225

Jos moest vanuit de pitstraat starten omdat hij bij de opwarmronde was blijven staan.

Het was wel raar dat bij de 1e opwarmronde er 2 bleven staan, waaronder Brazilië en men er een herstart van maakte. Daar bleef Jos en nog eentje staan en die moeten dan wel vanuit de pitstraat starten.

Profile

Posted: 10 October 2005 08:06 }   [ Ignore ]   [ # 53 ]  
Administrator
18669

Gister de hoofdrace gezien voor het eerst en ik moet zeggen het viel me niet tegen. Jos deed het goed door vanuit de pitstraat te starten en met een (verplichte) pitstop en ook nog eens een drive-through toch als 7e te eindigen is niet slecht.

Had hij de drive-through niet gehad, dan was ie zeker op het podium gekomen.

Signature 

“Een bankier is iemand die je een paraplu leent als de zon schijnt,
en hem terug wil zodra het begint te regenen.”
Mark Twain (1835/1910), Amerikaans auteur

Profile

Posted: 09 October 2005 21:16 }   [ Ignore ]   [ # 54 ]  
Teambaas
4993

Stuk van de A1 race gezien vandaag duim

Jammer dat Jos nog niet zo’n succes heeft. huilen

De stand tot nu toe :

outletvalve-resultsa1gp.JPG

Signature 

Homo Sapiens non urinat in ventum…
Een wijs man piest niet tegen de wind in. duuhuuh

Profile

Posted: 04 October 2005 01:32 }   [ Ignore ]   [ # 55 ]  
Teambaas
1403

Doordat ik in het 1e A1GP weekend zonodig jarig moest zijn (nou ja, eigenlijk op de maandag, maar ik vierde het in het weekend), heb ik het eerste weekend grotendeels gemist. Alleen een klein stukje samenvatting van de kwalificatie (ik geloof tenminste dat het een samenvatting was :-P ) op zaterdagavond.
Maar ik ben zeker van plan om er wel eens naar te gaan kijken. Het lijkt me een interessante klasse :-)

Signature 

Very funny Scotty ... now beam down my clothes!!!

Profile

Posted: 03 October 2005 23:22 }   [ Ignore ]   [ # 56 ]  
Teambaas
7309

Ik heb de eerste race helaas niet kunnen zien maar heb nog wel samenvatting gezien was wel lachen en ga zeker volgende races proberen te zien.

Profile

Posted: 03 October 2005 23:18 }   [ Ignore ]   [ # 57 ]  
Teambaas
3598

Nederland heeft het toch niet zo slecht gedaan vind ik. Er is een goede race gereden door het Nederlands team vind ik.

Signature 

“you’re free to race… but keep it clean !!!”

Profile

Posted: 03 October 2005 21:33 }   [ Ignore ]   [ # 58 ]  
Teambaas
2313

Ach, wat zal ik zeggen, Jod die er in de eerste ronde af knetterd, dat was wel een feest van herkenning ja..... %-P

Maar goed, de tweede race was wel aardig om naar te kijken, maar ook hier gaan wij weer niets in de melk te brokkelen hebben vrees ik....

Signature 

Without fiction, there would be no facts....

Profile

Posted: 03 October 2005 20:58 }   [ Ignore ]   [ # 59 ]  
Teambaas
5483

Mooie race was het en nog betaalbaar ook, heeft zeker kans om een concurrent van de F1 te worden.

Signature 

http://embedded-uptime-project.com/imgout.php?id=654&dev;=0

Profile

Posted: 03 October 2005 20:07 }   [ Ignore ]   [ # 60 ]  
Teambaas
2854

Ik heb de eerste races samen met een racechte Limburger bekeken en ik ben positief verrast. Ik heb van de races behoorlijk genoten: het concept lijkt vrij ardig te werken al kun je duidelijk merken dat er nog wat opstartproblemen zijn. Ik verwacht echter dat het een en ander in de loop van de tijd gestroomlijnd wordt en dan lost zich dat vanzelf op.

Zeker als de echt grote coureurs (in de wandelgangen worden de namen van Tracy, Kanaan en Sato gefluisterd) een keer komen gastracen kan het zeker attractief worden, ondanks dat een aantal races midden in de nacht plaatsvindt.

Ik heb nog overwogen om samen met een collega naar Lausitz af te reizen, echter wilde de organisatie van de klasse dat we dan verplicht verslag deden van de A1-race. Dat viel (en valt) echter buiten ons echte doel: alle oud-F1-coureurs interviewen.  En dat zijn er nogal wat daar.

Profile

Posted: 03 October 2005 19:32 }   [ Ignore ]   [ # 61 ]  
Administrator
18669

De eerste race (zelf niet gezien) is erg enthousiast ontvangen, dus ik denk dat het inderdaad erg groot kan gaan worden ja

Signature 

“Een bankier is iemand die je een paraplu leent als de zon schijnt,
en hem terug wil zodra het begint te regenen.”
Mark Twain (1835/1910), Amerikaans auteur

Profile

Posted: 03 October 2005 19:16 }   [ Ignore ]  
Teambaas
3598

Nou begin ik maar met dit subforum en plaats ik een klasse aan die ik en ik weet vele andere met mij zeer interesant vinden.
Hij staat nog in de kinderschoenen maar maakt denk ik zeer veel kans om tot een populaire klasse uit te groeien.

Signature 

“you’re free to race… but keep it clean !!!”

Profile

2 of 2
2