Wat mij opvalt is dat iedereen vergeten schijnt te zijn dat JV wel Indy champion en F! wereld kampioen is geweest. Iedereen herinnert zich wel een Mansell [ grote fan van trouwens] en Andrettie maar op de een of andere manier schijnt iedereen vergeten te zijn dat JV datzelfde sterke staaltje heeft geleverd. En er zijn er niet al teveel die hem dat na kunnen zeggen.
Inderdaad, een proost op JV! Dat geldt voor Sjaak en Jaap (mien poa & waardeloze vent). Die JV waar we zondag voor niks laat voor opbleven slaan we deze ronde effies over.
Gezondheid, en geluk met Heidfeld. JV heeft vandaag zijn eerste puntjes gepakt dus het is een kwestie van tijd dat Nickie boy dat ook gaat doen.
Daar nemen we er nog een op
Geef die Schumi zo onderhand maar eens een driewieler met een vlaggetje achterop. Veel sneller gaat tíe niet. die hoort zo’n beetje in het bejaardenhuis.
Michael Schumacher > het is een combi van factoren die bepalen hoe goed/slecht iemand is. Wie zegt dat schumi niet moet wennen aan de renault? Rijdt vast heel anders dan de ferrari. Durf het niet zo hard te zeggen hoor of ms weg rijdt van alonso als ze beide in n renault rijden
nou nou,
ik ben ook MS fan maar om nou te zeggen dat MS alonso weg rijdt vind ik ook een beetje tever gaan de ferrari is misschien iets minder sterk maar niet veel ...
dit wouw ik even kwijt
De renault is de beste wagen van het veld.
Zet schumi in die renault en alonso kan niet mee.
Of laat die ferrari eens even sterk zijn,men zal dan wel zien datk gelijk heb.
Alonso heeft al genoeg cadeaus gehad,zeker vorig jaar,hopelijk begint het nu niet opnieuw.
Fisico gewonnen,liever dan alonso in ieder geval.
Heb de helft van de race gemist omdat ik de binnenkant van mijn oogleden aan het bekijken was .... Maare, wel tof dat Fisi eens een keer won, jammer dat er weinig actie en gevechten waren voor de 1e plek…
Ik hoop ook echt wel heel hard dat het Kimi eens een weekend WEL mee zit, maar het heeft Fisi iets te vaak tegen gezeten om hem dit niet voor 150% te gunnen en een feestje te bouwen
*snik* *snik*
lag heidfeld 5e valt ie uit :’(
1 voordeel zo krijgt ie er wel geen 2e fan bij en kan ik nog steeds in het museum
Congrats!
Ik mag niet naar een museum.. Trix wel als Kimi en z’n auto en z’n omgeving zo door gaan
Maar, Kimifans, weet: Je moet geen champagne drinken als je gewonnen hebt, maar als je verloren hebt; het smaakt hetzelfde maar je hebt er meer behoefte aan! Dus: *plop*
Ze gaan net zo hard als een fiatje 500. Wat me wel ernstig opviel was het absolute gebrek aan snelheid bij Montoya. Kwam zelfs niet in de buurt van de honda en de Renaults
Wat maakt die motor nou uit?? Ipv 350 halen ze nu de 300 (bij wijze van spreken). En als je ziet dat er nauwelijks wordt ingehaald (±10× op een raceafstand van 300km vind ik weinig). Dan zou een standaard vleugel (eentje die 2 dingen doet, downforce genereren en slipstreamen fatsoenlijk mogelijk maakt).
Dan zou ik dat alleen maar positief vinden.
Volges mij haal je dan de Formule 1 uit de Formule 1. Wat Formule 1 een wereldsport maakt, is dat het nog steeds door iedereen als de ultieme motorsport gezien wordt. en daar vind ik dan dat je bepaalde verwachtingen creeer die je dan ook moet waarmaken: dus niet te veel regels die alle creativiteit en snelheid uit de sport halen.
Kijk dan heb je nog altijd Ferrari die een achtervleugel creeert die het slipstreamen tegenhoudt. Overigens zagen jullie die voorvleugel bewegen en kantelen??… dit krijgt nog een staartje
Fiat is wel wat sterker dan vorig jaar, vind ik, en het seizoen is pas begonen en fiat kennende worden ze alleen maar beter hoe verder het seizoen vordert
Wat maakt die motor nou uit?? Ipv 350 halen ze nu de 300 (bij wijze van spreken). En als je ziet dat er nauwelijks wordt ingehaald (±10× op een raceafstand van 300km vind ik weinig). Dan zou een standaard vleugel (eentje die 2 dingen doet, downforce genereren en slipstreamen fatsoenlijk mogelijk maakt).
Ja mij ook eigenlijk.. wie had dat voor vandaag verwacht: massa voor MS. zow zieje maar weer dat het niet moeilijk is top 8 binnen te rijden maar om echt dan nog naar voren te komen.. Trouwes devega, ik had dat idee ook dat Ferrari eigenlijk niet veel sterker is geworde dan vorig jaar. Maar goed ook
Als ik het zo bekijk ia Ferrari niet veel verder dan vorig jaar, zo zie je dat het toch verschil maakt. In Bahrein hadden ze anderhalve week getest en zaten ze er goed bij hier zitten ze weer in de middenmoot. Viel me mee dat Massa Geen orders kreeg.