Het gaat hier niet over karting maar over F1 of daar heb ik het althans over.
En karting met F1 vergelijken is appels met peren vergelijken.
Ferrari heeft geen jarenlang een superieure wagen gehad.Ferrari heeft alleen in 2002 en 2004 een superieure wagen gehad.
In 2003 waren de mclaren en bmw evengoed als de ferrari.
In 2000 en 2001 was de mclaren ietsje sterker dan de ferrari.
2005 was een rampseizoen met een rampwagen.
De wagen renault is voor de moment beter dan de ferrari dit seizoen wat absoluut niet wil zeggen dat alonso beter zou zijn dan schumacher.
Als men een evengoeie wagen kan hebben dan zal alonso nog scheten laten :-).
ja… we zeiden ook altijd: zet verstappen in dezelfde auto als de kampioen, en hij strijdt mee om het kampioenschap…
Ik ben het daar niet zo mee eens (dat bewijst A1GP wel), maar het is zoals al eerder is gezegt: een combinatie van factoren die bepalen of een coureur wint of niet
xmeisje;iemand die 37 j oud is en nog in de f1 rijd is volgens u geen goeie meer?
En alonso is absoluut niet beter dan schumacher,vindk echt een lachertje.
Laten we schumi eens in dezelfde wagen steken als alonso,je zal wel zien dat michael er als sterkste zal uitkomen.
Daar zeg je nu eens wat heb je schuimmie wel eens tegen verstappen zien rijden in exact de zelfde auto’s c.q. karts???????????
Dan zou je moeten weten dat schuimmie NIET de beste coureur is want Verstappen versloeg hem met regelmaat......................
En baarbij geef je dus toe dat de Renault beter is dan de Ferrari.
xmeisje;iemand die 37 j oud is en nog in de f1 rijd is volgens u geen goeie meer?
En alonso is absoluut niet beter dan schumacher,vindk echt een lachertje.
Laten we schumi eens in dezelfde wagen steken als alonso,je zal wel zien dat michael er als sterkste zal uitkomen.
En we zullen eens zien of alonso het lef heeft om naar een team te gaan die het al lange tijd niet echt goed meer doet en deze dan terug naar de top kan brengen?
Laten we eens afwachten hoeveel records alonso kan behalen en hoeveel titels enz............
Hetgeen schumacher in de F1 heeft bereikt zie ik niet direkt iemand verbeteren.
Nick 9319;Ik ben niet voor schumi gaan supporteren omdat’em 7 titels heeft zenne.Ik ben al voor schumi supporter toen dat’em zelfs nog geen enkelen titel had behaald.En vanafk ben geboren ben ik al altijd voor ferrari geweest en dit uiteraard op alle gebieden.
had vanmorgen geen zin om uit bed te komen, en herhaling ook gemist… nou ja, gemist. Blijkbaar niet zo’n erg leuke race heb ik gehoord??? optochtje rijden… waren nog net geen carnavalswagens
Nog 2 weekjes.... en dan komt er wel weer een mooie race mensen. Blijkbaar heeft vandaag maar weer eens aagetoond, dat het ook anders kan. A1GP to win
Dit om de discussie even een andere kant op te duwen. Val maar over mij heen
Dat hij geen overall op maat schijnt kunnen te krijgen en er een beetje uit ziet als een hobbit, wil nog niet zeggen dat hij niet weet wat hardgaan is.
Jacques zou best een overall op maat kunnen hebben. Maar hij vind een oversized overall fijner zitten…
Vin het niks heb het nooit wat gevonden en zal het ook nooit wat vinden die Soepmachers. Ja u leest het goed, allebei die kneuzen. De een heeft de mazzel gehad dat Senna uitstapte en Hakinnen besloot te stoppen en de ander maak ik niet eens woorden aan vuil.
Ik ontken niet dat Schumacher een uitzonderlijk goed coureur is, want dat is ie, maar ik kan me wel ergeren aan de houding dat als het even niet lekker gaat, het allemaal pech van het materiaal is en hij lekker puh toch beter is dan iedereen, wat er in de race ook gebeurt en wat men ook zegt…
En trouwens, als Alonso volgend jaar bij McLaren zit zal het zo goed niet meer met hem gaan, als je naar de betrouwbaarheid van die wagen kijkt. Ik durf wel te zeggen dat ie daar een flinke fout mee gemaakt heeft.
Maar goed ik ga slapen want ik ben redelijk prikkelbaar atm, zo u merkt.
De renault is de beste wagen van het veld.
Zet schumi in die renault en alonso kan niet mee.
Of laat die ferrari eens even sterk zijn,men zal dan wel zien datk gelijk heb.
Alonso heeft al genoeg cadeaus gehad,zeker vorig jaar,hopelijk begint het nu niet opnieuw.
Fisico gewonnen,liever dan alonso in ieder geval.
Nee, Schumacher heeft voor al z’n overwinningen keihard moeten knokken, nou wordt-ie mooi
Schumacher en Ferrari zijn samen groot geworden, hebben samen gedomineerd en vallen nu samen weer terug. Alonso en Renault gaan door dezelfde cyclus. Dus de discussie of Alonso of Schumacher beter is, of dat het slechts de auto’s zijn is dus niet echt relevant. Het is een combinatie die je niet los van elkaar kan zien.
Je hoeft niet zo verbitterd te zijn als Schumacher zijn achtste wereldkampioenschap niet binnen haalt, hij heeft vrijwel alle records al gebroken, er is weinig meer voor hem over. Gun het een ander dan ook zeg.
Congrats!
Ik mag niet naar een museum.. Trix wel als Kimi en z’n auto en z’n omgeving zo door gaan
Maar, Kimifans, weet: Je moet geen champagne drinken als je gewonnen hebt, maar als je verloren hebt; het smaakt hetzelfde maar je hebt er meer behoefte aan! Dus: *plop*
* deelt rond *
:hips: goeoeoeoe idee Inguh dezz iz :hips: duh manierz om dun bult trubbel te verwerke :hips:
Congrats!
Ik mag niet naar een museum.. Trix wel als Kimi en z’n auto en z’n omgeving zo door gaan
Maar, Kimifans, weet: Je moet geen champagne drinken als je gewonnen hebt, maar als je verloren hebt; het smaakt hetzelfde maar je hebt er meer behoefte aan! Dus: *plop*
* deelt rond *
:hips: goeoeoeoe idee Inguh dezz iz :hips: duh manierz om dun bult trubbel te verwerke :hips:
De eerlijkheid gebied me wel te zeggen dat ik geïnspireerd raakte om mijn eigen onderschriftje te maken door devega, mijn waarde nick9319. Ik ben het met zijn stelling eens, mijn inspanningen op dat gebied kunnen nog danig vergroot worden. :O
sjips… de harde realiteit: 2 reeses, 2 keer renault, alonso leidt in het wk… waar moet dat heen? hup sjoemie hup barrie hup chrissie hup robbie hup iedereen! wel graag een andere auto & coureur als winnaar in streelieja. assik ut segguh mag.
Wat mij opvalt is dat iedereen vergeten schijnt te zijn dat JV wel Indy champion en F! wereld kampioen is geweest. Iedereen herinnert zich wel een Mansell [ grote fan van trouwens] en Andrettie maar op de een of andere manier schijnt iedereen vergeten te zijn dat JV datzelfde sterke staaltje heeft geleverd. En er zijn er niet al teveel die hem dat na kunnen zeggen.
Wat mij opvalt is dat iedereen vergeten schijnt te zijn dat JV wel Indy champion en F! wereld kampioen is geweest. Iedereen herinnert zich wel een Mansell [ grote fan van trouwens] en Andrettie maar op de een of andere manier schijnt iedereen vergeten te zijn dat JV datzelfde sterke staaltje heeft geleverd. En er zijn er niet al teveel die hem dat na kunnen zeggen.
Dat hij geen overall op maat schijnt kunnen te krijgen en er een beetje uit ziet als een hobbit, wil nog niet zeggen dat hij niet weet wat hardgaan is.