F1crew

FAQ over het nieuwe Forum
Posted: 03 October 2005 15:01 }   [ Ignore ]  
Administrator
Total Posts: :
18669

Moet ik registreren?

Leden die geregistreerd stonden op het oude forum hoeven zich niet opnieuw te registreren. zij kunnen gewoon met hun oude wachtwoord en gebruikersnaam inloggen. Mocht het niet werken kies er dan voor je gebruikersnaam naar je toe te laten sturen via het “Wachtwoord Vergeten linkje. Mocht dit ook niet helpen, neem dan contact met ons op via het contactformulier. Registreren is nodig als je van plan bent een nieuwe topic te posten of te reageren op een bestaande topic. Registreren is gratis, wat je nodig hebt is een werkend e-mailadres.

Hoe kan ik smilies gebruiken?

Smilies zijn toetsenbordtekens die omgezet worden tot een plaatje, zoals een glimlach glimlach of een zielige :-S. Dit forum veranderd sommige tekens automatisch tot een plaatje die we Smilies noemen. Je kan gebruik maken van onze “Smileys” knoppen naast of boven het te typen bericht. Binnenkort zullen nog een aantal smileys toegevoegd worden.

Wat zijn gebruikerstitels?

Elk geregistreerd lid heeft een titel dat zijn of haar rang op dit “forum” weergeeft. Alle gebruikers hebben hun titel aan de hand van het aantal posts die ze hebben:
Berichten | Titel
0 Test-coureur
31 Vrijdag-rijder
50 Coureur
1000 Teambaas

Hoe kan ik mijn profiel veranderen?

Je kan gemakkelijk de gegevens in je profiel veranderen door de “Je Control Panel” link die boven aan iedere pagina staat aan te klikken. Je moet ingelogd staan om de gegevens in je profiel te kunnen wijzigen.

Ik zie alles in het Engels, kan het ook in het Nederlands?

Natuurlijk. Ga naar ‘Your Control Panel’ en klik daar op ‘Localization Settings’ en kies als taal ‘Dutch’. Andersom kan natuurlijk ook. Van Nederlands naar Engels.

Kan ik geweigerd worden op het forum?

De leiding van het forum behoudt zich voor om ten alle tijden iemand te kunnen weigeren of te weren van het forum. De reden hiervoor kan de gekozen naam voor op het forum zijn maar ook het gedrag dat men op het forum toont.

Kan ik mijn post wijzigen of verwijderen?

Het is ten alle tijde toegestaan je eigen post te wijzigen. Onder je post staat het knop Wijzig waarmee dat gedaan kan worden. Niemand anders kan je post wijzigen, behalve de Moderators en de Administrators. Verwijderen van topics is niet toegestaan voor de gebruikers.

Kan ik een signature instellen?

Ja dat kan via je Control Panel en dan op Wijzig Signature klikken.

Ik wil geen Signatures van anderen zien. Kan ik dit uitzetten?

Ja, dat kan via je Control Panel en dan op ‘Wijzig Voorkeuren’ klikken.

Kan ik een avatar instellen?

Ja dat kan via je Control Panel en dan op Wijzig Avatar klikken. Je kunt daar zelf een avatar van maximaal 60x60 groot uploaden, of kiezen uit één van onze standaard Avatars uit de avatar verzameling

Ik wil geen Avatars van anderen zien. Kan ik dit uitzetten?

Ja, dat kan via je Control Panel en dan op ‘Wijzig Voorkeuren’ klikken.

Wat zijn Privéberichten?

Privéberichten zijn berichten tussen jou en een ander lid van het forum. Niemand kan deze meelezen. Je kan de privéberichten lezen in je profiel. Je kan er ook voor kiezen om via je e-mail in kennis te worden gesteld als je een privébericht krijgt. Dat kan je instellen in je profiel. Als je geen privéberichten wilt ontvangen kan je dit in je profiel instellen. Wil je van 1 bepaald iemand geen berichten ontvangen dan kan je die blokkeren. Hoe dat kan behandelen we hieronder.

Wat is een Geblokkeerden Lijst?

Geblokkeerden Lijst is alleen van toepassing op de Privé Berichten. Iedereen die je toevoegt aan je Geblokkeerden Lijst kan je geen Privé Berichten meer sturen.

Wat moet ik doen als ik mijn naam en wachtwoord niet meer weet?

Het terughalen van je inlognaam en je wachtwoord is simpel. Het enige wat je moet doen is als je je wilt aanmelden de link “Wachtwoord Vergeten” aanklikken en je e-mailadres invullen. Je kwijtgeraakte login gevens worden naar je toe gestuurd via e-mail.

Kan ik via e-mail gewaarschuwd worden als iemand op mijn topic reageert?

Als je een nieuwe topic aanmaakt, kan je “Bericht me via email wanneer iemand post in deze thread” aanvinken. Iedere keer als iemand dan reageert in je topic dan krijg je een e-mail.

Ik krijg bij elke reactie een mailtje, kan dat niet anders?

Natuurlijk. Als je wilt dat je voortaan maar 1 mailtje krijgt totdat je het forum weer bezoekt ga je naar Je Control Panel en zet je bij de email instellingen het vinkje voor ‘Schakel “Handige Notificatie” in’ het vinkje aan.

Kan het vinkje bij “Bericht me via email wanneer iemand post in deze thread” niet standaard uit?

Ja dat kan. Ga naar je control panel. Kies voor E-mailinstellingen en haal het vinkje bij “Schakel automatisch de email notificaties in als u berichten plaatst?” weg.

Hoe haal ik mijn naam weg uit de Actieve Leden?

Je kan jezelf onzichtbaar maken bij de Actieve Leden. Dit kan je bij het inloggen doen. Verwijder het vinkje voor ‘Laat mijn naam zien in de online gebruikers lijst ‘.

Waar zijn mijn posts van het oude forum?

Het was helaas niet mogelijk de posts over te zetten van het oude naar het nieuwe forum. We laten het oude forum voorlopig nog gewoon beschikbaar via deze link. Het aantal posts wat je gemaakt hebt hebben we wel mee kunnen nemen. (bijgewerkt tot zaterdag 1 oktober) Mocht er iets niet goed gegaan zijn of mis je posts, neem dan contact met ons op.

Ik heb nog een vraag die hier niet tussen staat

Schroom niet om in dit forum gewoon een topic te openen en daar je vraag te stellen.

Signature 

“Een bankier is iemand die je een paraplu leent als de zon schijnt,
en hem terug wil zodra het begint te regenen.”
Mark Twain (1835/1910), Amerikaans auteur

Profile

Het vernieuwde F1Crew Forum ››